Ik heb weer een nieuw probleem. Gister ben ik een stukje gaan rijden en meteen bij de eerste rotonde (nog geen 200 meter) slaat me mijn Rover 416 Si af. Dus ik uitrollen en langs de kant gaan staan. Na paar keer proberen te starten deed ie het weer en ik dacht van nou ja kan gebeuren en doorrijden maar. Ging een aantal km's goed totdat ie weer uitviel. Weer starten en een stukje rijden. Op gegeven moment was ik zat nadat hij me 5 keer afsloeg op nog geen 500 afstand.
Wie o wie weet wat het probleem kan zijn ????
Laatste tijd startte hij ook al wat moeilijker maar dat heeft er denk ik niks mee te maken
Wie kan me helpen
Afslaan onder rijden wie kan me helpen????
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Bougie's, Bougie kabels, verdeelkap, rotor, vliegwielsensor, bobine.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: Afslaan onder rijden wie kan me helpen????
Als het is wat ik denk dat het is juist wel.archangel0712 schreef:Laatste tijd startte hij ook al wat moeilijker maar dat heeft er denk ik niks mee te maken
Ik denk namelijk dat je vliegwielsensor het begeven heeft ..... maar een paar tientjes bij je (ex)Roverdealer.
You can go fast ... but I can go anywhere.