carberateur cleaner.

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

carberateur cleaner.

Bericht door pyara_pappoe »

Hallo mensen,

vandaag ging ik me banden uitlijnen. Daar pratende vonden de monteurs mijn auto mooi en bijzonder:) echter ze hebben me banden uitgelijnd, in de p.c. stond 200 Vi , terwijl ik een brm heb maakt dat wat uit.? Dit even een vraag terzijde.

Een van de monteurs zei tegen me als ik me 52 mm gasklep schoonmaak met carberateur cleaner , en ook een beetje carberateur cleaner in me vcc spuit, en dan me motor start... en zo alles schoonmaak met me carberateur cleaner,, ik nog meer vermogen zou krijgen omdat het dan schoon wordt en de lucht minder weerstand krijgt. is dit zo?
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

Tja ik zou het zowieso niet in je inlaatspruitstuk spuiten en dan starten want dan krijg je leuke effecten. Als je inlaatspruitstuk een beetje vuil is zul je dat echt niet merken qua vermogen misschien 1pk winst als hij weer schoon is, maar je merkt er niks van.
MG TF wannahave
pyara_pappoe

niet in me inlaatspruitstuk, maar me lichtfilter inlaat die is aangesloten op me vcc. dus zeg maar in die gasklep... in de vcc... dus het heeft weinig zin het schoon te maken?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

leg eerst het verschil tussen die twee maar eens uit!
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
pyara_pappoe

zo te zien kan ik dan beter maar niet schoonmaken... ik laat het dan maar lekker zitten voordat ik meer problemen veroorzaak.
Plaats reactie