Heb sinds kort het blok van Tummeke erin liggen en het werkt eigenlijk perfect. Hij reageert beter en dergelijke en hij loopt netjes.
Alleen een aantal dingen die me nog niet zo aanstaan.
Soms als ik hem wil starten dan doet hij niks. Haal ik de sleutel helemaal terug en probeer het dan dan start hij wel altijd.
Daarnaast tikt het motortje in het begin geef je dan gas dan lijkt het net een tractor. Eenmaal in de 2de versnelling doet hij dat niet meer. Als ik hem daarna ergens stilzet en weer aanrijdt in de 1 dan doet hij het ook niet meer.
Ook heb ik last van veel witte rook na het starten en tijdens het rijden. Begint de motor warm te worden dan stopt dat echter ook. Elke keer als ik thuiskom check ik het blok op oliespattingen en op het moment peil ik hem 1x in de 2 dagen om maar zeker te zijn. Kan echter geen spatje olie op het blok vinden en daarnaast is het peil helemaal okee.
Enig idee waardoor dit alles komt? Hoop niet dat het weer iets duurs is of dat ik weer ergens stil kom te staan. Wil namelijk niet meer een smak geld er tegenaan gooien

Hoop dat het alleen maar komt doordat het blok er net in ligt. Graag feedback en dergelijke.