Wiellager 620Si vervangen

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Car Audio Design Druten

Wiellager 620Si vervangen

Bericht door Car Audio Design Druten »

Balen, vandaag is er geconstateerd dat mijn linker wiellager naar de knoppen is :( Nu wil ik dit gaan vervangen maar ik heb alleen ervaring met achterwielaandrijvers, weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?
En aangezien er veel Honda techniek in zit kan ik hiervoor een lager van een Accord pakken of is er toch verschil? (Honda dealer is nl lekker dichtbij)

Gr,

Arjen
arthur623

Bericht door arthur623 »

mijne moest ook vervangen worden en kan je gewoon accord onderdelen voor gebruiken. Was bij mij wel klote klus aangezien alles muur en muur vast zat.
Car Audio Design Druten

Hey, dat is een snelle reactie.
Maar thanks hier kan ik alvast verder mee.
Kl#te klussen ben ik wel gewend aangezien ik nu in de Restauratie van jaguars werk en daar zit alles pas echt vastgekaaid na minimaal 30 jaar. :mrgreen:
Car Audio Design Druten

Nou het is allemaal weer gerepareerd :D Het kostte me wel de hele zaterdag, omdat alles goed vastzat. Ik heb uiteindelijk het fuseestuk van de auto gehaald en het geheel onder de pers gelegd. Toen eerst de naaf er uit geperst en vervolgens het lager. Dat lager is overigens knap prijzig met 133 euro :!: Het gewenste effect is wel behaald, het is weer een heerlijk rustige cruisewagen.
Plaats reactie