radio opwaarderen
radio opwaarderen
hallo waar kan je dat laten doen je radio van je 75 met groot display .ik bedoel dus een loudnes knop er op laten zetten woon in purmerend
Re: radio opwaarderen
Je kunt je radio uitbouwen en opsturen, evt. langsrijden of zelf inbouwen. Zie mijn reactie hierron75 schreef:hallo waar kan je dat laten doen je radio van je 75 met groot display .ik bedoel dus een loudnes knop er op laten zetten woon in purmerend
De loudness functie versterkt lage en hoge tonen sterker naar mate het volume verminderd. Zo krijg je bij een lager volume een voller geluid, ter info: voordat ik deze chip inbouwde had ik de bass op +9 staan, nu op -2
.
Overigens krijgt de telefoon toets een dubbelfunctie, er wordt dus niet daadwerkelijk een knop toegevoegd.

Overigens krijgt de telefoon toets een dubbelfunctie, er wordt dus niet daadwerkelijk een knop toegevoegd.
Op mijn studeerkamerron75 schreef:ok bedankt waar heb jij het laten doen :P![]()
![]()
![]()
![]()
:arrow:

Je kunt het natuurlijk ook bij een radio/tv reparateur laten doen, krijg je misschien nog garantie ook

- mg-zs
- Hairpin Hater
Met de loudnes aan knald mijn sub veel harderEdgecrusher schreef:kan mij er nog steeds niets bij voorstellen wat je met een loudness knop moet, net zoals een bass-knop op diverse radio's.
Kun je beter het geluid regelen d.m.v. bass en treble.
Of gewoon goede speakers of een subje.
(loudness is alleen vervorming van het geluid)

Heb de bass van de speakers gewoon op -1 staan.

Commission No. ZS-005354
MG ZS
Rover Tourer
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Nu ga ik waarschijnlijk een hele domme vraag stellen...
Waar haal je die dingen? Dat zou ik namelijk graag willen.
Daarnaast wil ik eigenlijk sowieso wat beter geluid in mijn 75. Volstaat het om de standaard speakers te vervangen door een goed merk speakers?
Daarnaast wil ik eigenlijk sowieso wat beter geluid in mijn 75. Volstaat het om de standaard speakers te vervangen door een goed merk speakers?
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Domme vragen zijn de vragen die niet gesteld worden...arjan_m schreef:Nu ga ik waarschijnlijk een hele domme vraag stellen...

Daarbij een paar goeie subs of 1 grote kom je al een heel eind...arjan_m schreef:Daarnaast wil ik eigenlijk sowieso wat beter geluid in mijn 75. Volstaat het om de standaard speakers te vervangen door een goed merk speakers?

Die zijn te bestellen via http://www.r75-parts.de .arjan_m schreef:Nu ga ik waarschijnlijk een hele domme vraag stellen...
De standaard speakers zijn eigenlijk vrij goed, maar komen zonder SLE niet tot hun recht. Mocht het zelfs met SLE niet toereikend blijken dan is een subwoofer (bijvoorbeeld onder de bijrijderszetel) een logischere upgrade alvorens alle speakers te gaan vervangen.arjan_m schreef:Daarnaast wil ik eigenlijk sowieso wat beter geluid in mijn 75. Volstaat het om de standaard speakers te vervangen door een goed merk speakers?
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Is SLE de loudness functie of is dat weer iets anders?
My MG-Rover history: