Rover 216 1.6 Coupé

214 216 218 220 25
Gesloten
Willem

Rover 216 1.6 Coupé

Bericht door Willem »

De rode GN-VL-33 zie ook topic: Te koop

Ik ben er vanuit Groningen naartoe gegaan om hem te bezichtigen en heb hem met een nieuwe APK gekocht voor een goede kennis van mij die ook graag een coupé wil. Het is een mooie wagen alleen er mankeren wel een aantal dingen aan:

-Achterdemper begint te lekken (bekende plek)
-Ratelend geluid bij gekoppelde versnelling dus ontkoppeld geen geluid misschien de homokineet?
-Mistlampjes zijn eruit
-Bestuurders stoel is beschadigd
-Roestplek op motorkap en rechtsachterspatscherm (deze valt op zich wel mee)
-Elektrische raam rechts werkt niet

Nou wil het geval dat ikzelf en hij geen sleutelaars zijn en eigenlijk hier ook de tijd niet voor hebben om dit zelf mooi aan te gaan pakken.
Mijn kennis heeft dus helaas besloten dat dit niks is voor hem en ikzelf heb geen behoefte aan 2 auto's dus we willen hem verkopen gewoon binnen de club met de bovengenoemde gebreken. Dus niet via marktplaats 2250 Euro ervoor vragen en allemaal kijkers en geen kopers.
Hij mag snel weg en de prijs is -slik- 1200 Euro voor binnen de club.

Voor de rest is het een mooie wagen met nieuwe remblokken rondom, schijven zijn goed, 17 Inch velgen die er naar mijn idee nog maar pas opzitten. De banden zijn nieuw dus ook de voorbanden (de haartjes zitten er zelfs nog aan) Nieuwe APK zit erop 18 Augustus '07. Dakje is goed en er zit een opbergtas bij. Origineel reserve wiel met complete set van de krik en bijbehoren. Auto schakelt mooi strak en de pook heeft geen speling. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Groeten Willem
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Er is al een heel topic gaande over deze auto, dus bij deze wordt dit topic gesloten om het overzichtelijk te houden.
Deze auto hoort tenslotte in het "te koop" gedeelte thuis ;)

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... sc&start=0

succes met de verkoop 8)
Gesloten