Antenne vervangen

214 216 218 220 25
Plaats reactie
spekkieforlife

Antenne vervangen

Bericht door spekkieforlife »

Hey,

Ik dacht ik rij mn auto eens een x door de wasstraat en ja hoor, heb ik weer... Breekt mn antenne op dak af!

Weet iemand van jullie of dat makkelijk te vervangen is of moet het planonnetje binnen ook eruit?

Alvast bedankt!

Gr Patrick
xaio

Bericht door xaio »

gewoon een andere antenne erop. Heb ik ook gedaan, ook ik was zo dom om weer eens die antennen te laten zitten :D
spekkieforlife

Ja maar de aansluiting van de antenne is ook mee eraf gegaan. Die zwarte haaienvin bedoel ik. Dat is het probleem.

Gr Patrick
xaio

Bericht door xaio »

ow op die manier. Die kun je er ook gewoon een nieuwe opzetten. Er zit als het goed is nog een kabel uiteinde. Deze kun je vastschroeven / monteren op het vinnetje als het ware. Antenne erop en het zou moeten werken.,
spekkieforlife

kga t morgen gelijk proberen.

Bedankt voor de info!

GRZ
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Waarom koop je niet een antenne van een ZR. Die is sportief koert en kost je bij de dealer zo'n 14 euro. Niet erg duur en het blijft 'origineel'.
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Hmm normaal ist gewoon terug plug and play zoals xaio zegt ;)

@ Tazz: antenne van een R200 is makkelijk te vervangen door een universele ja ;) Originele eraf en kortere erop :)
Effe een voorbeeld van de antenne op men Fordje, maar die ik destijds ook op men ZR had ;)
Bij de lokale autoshop (Auto Parts Plus Coppens te Wachtebeke) voor 15€ dus geen Auto5-spul :D En nog steeds dezelfde ontvangst :)

Afbeelding
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
Plaats reactie