Auto start niet meer.

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Mikey

Bericht door Mikey »

De motor draaid, maar start niet, wil hij helemaal niet, of slaat hij moeilijk aan?
Vonkt elke kabel?
Komt er benzine bij de gallerij aan? Trek even een aanvoerslang los van de brandstof gallerij, en dan starten.
Mikey

Bericht door Mikey »

Kan zo zijn, maakt je bobine ook geen vonk? Zo niet dan moet er even worden doorgemeten wat kapot is, bobine, module, of aansturing hiervan.
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Volgens mij had KIP dit laatst ook?

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=8144
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
kip

Bericht door kip »

lees dit net .....hmmmm, grappig de bobine kan dus wel degelijk stuk in een 623, was bij mij ook. zowel ICM als bobine vervangen maar hoewel hij weer loopt mis ik het top vermogen! Hij stottert af en toe een klein beetje en vonkt pas echt goed bij hoge toeren. Ik ga morgen naar de loods en zet dan de gehele onteteking van mijn 623wrak over in mijn 623limo. eens kijken of dat werkt. ik heb het idee dat ook de rotor met contactpunten wel eens vet versleten zou kunnen zijn.
kip

Bericht door kip »

LET OP WELKE BOBINE JE HEBT
Ik bedoel dit:

poosje terug de bobine en ICM vervangen . De ICM origineel honda en de bobine een italiaanse variant. Dit laatste moet je dus NOOOOOOOIT DOEN! ik heb gisteren de bobine (originele) uit mijn andere (wrak) Rover 623 over gezet en nu is al dat stotteren en inhouden voorbij!!!!! Bestel dus een originele Honda of Rover bobine....geeen namaak, ook niet met ICM's want neppers gaan veel korter mee.
Dit was tenminste bij mij over duidelijk. Eindelijk na maanden getrut mijn vette vermoen weer terug; heeeeerlijk Ik denk dat ik minstens 30 Pk kwijt was..... :mrgreen: :mrgreen: :evil:
kip

Bericht door kip »

De Bobine is door Hoegen auto electro vervangen
Was dat een dure grap? Ik heb inmiddels de verdelerkap er al een paar keer afgehaald en de hele ontsteking ontleed! Een bobine of ICM vervangen kan nu wel met een half uurtje.....
Apeldoorn-Amersfoort moet te doen zijn dus als ik iets kan betekenen hoor ik het wel... Hou de centen in de zak...hoewel ik :lol: koud bier ook lekker vind!! en 2 Rover 623's naast mekaar wil ik wel eens meemaken! LOL
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie