Pagina 2 van 5

Geplaatst: wo aug 30, 2006 7:49 pm
door Silly CVT
Makkelijk te testen:

Zet jouw oude gewoon ff op de Corsa, dan weet je het snel genoeg. Te klein zie en merk je meteen, te groot niet namelijk... :roll:

Geplaatst: wo aug 30, 2006 7:55 pm
door Jarno
SillyTC schreef:Maakelijk te testen:

Zet jouw oude gewoon ff op de Corsa, dan weet je het snel genoeg. Te klein zie en merk je meteen, te groot niet namelijk... :roll:
probleem is dat hij zijn velg dan ook moet afvijzen, en ik dus ook...
En ik ga ze 's avonds ophalen en ken die gast helemaal niet :lol:
Denk niet dat ze te klein zijn, ik dacht dat *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) zijn centreergat ook iets groter was

Geplaatst: wo aug 30, 2006 8:04 pm
door Silly CVT
Ik zeg niet dat je ze ter plekke moet vijzen maar gewoon ff passen, passen ze niet omdat ze te klein zijn maak je de keuze of je ze koopt en vijst of je koopt ze niet. 8)

Zijn ze te groot haal je de dag erop centreer-ringen, ben je klaar.... ;)

Geplaatst: wo aug 30, 2006 10:43 pm
door Robert-220TC
Centreer gat is meen ik 56,1 van een rovert 200/ 400 mk 2
zelfde als de bmw mini

Geplaatst: wo okt 04, 2006 11:24 am
door Jarno
en wat met velgen afkomstig van een *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden)?

205x40x17
7x17
4x100

afkomstig van een *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden)

Geplaatst: wo okt 04, 2006 11:29 am
door jan_dakpan
die maat heb ik ook onder mijn auto: 205/40 R17 en natuurlijk steek 4x100

Geplaatst: wo okt 04, 2006 11:30 am
door Jarno
okay, dan nog alleen centreerringen kopen :D

Geplaatst: wo okt 04, 2006 11:58 am
door Mark16v
let wel op de ET, tussen de 35-40.

Geplaatst: wo okt 04, 2006 12:44 pm
door Frekkel
centreerringen heb je toch helemaal niet nodig, de velg centreert zich op de 4 bouten.

Geplaatst: wo okt 04, 2006 1:01 pm
door Silly CVT
Kun je wel helemaal vergeten!! :shock:

Vanwege het draaien gaat dat dus werken en wrikt zich los. Zelfde effect als je een verroest reserve wiel hebt en dat eronder zet. Lijkt vast te zitten maar rijd voor geen meter. :roll:

Geplaatst: wo okt 04, 2006 1:31 pm
door Jarno
Frekkel schreef:centreerringen heb je toch helemaal niet nodig, de velg centreert zich op de 4 bouten.
als je dan 120km/u gaat rijden trilt je stuur zo hard dat je met de bibber uit de auto komt

Geplaatst: wo okt 04, 2006 1:59 pm
door Dutch
leuk voor de vrouw als je dan gelijk in bedje duikt :mrgreen:

Geplaatst: wo okt 04, 2006 2:30 pm
door Frekkel
nog nooit niks van gemerkt

Geplaatst: do okt 05, 2006 1:13 pm
door Bart-K
van die bibber of van je vrouw??

Geplaatst: do okt 05, 2006 1:21 pm
door Silly CVT
BarTD schreef:van die bibber of van je vrouw??
Zie je, ik laat um liggen en er is heus wel een ander die erop reageerd! :rofl:

Geplaatst: do okt 05, 2006 1:34 pm
door Dutch
Wat is het dan toch fijn om niet de enige simpele ziel te zijn :mrgreen: