veren
check de site van www.mgfcentre.com maar. Zij hebben diverse uitvoeringen voor je TF.
- Bruno
- MG-R Addict
- Contacteer:
Ja, zoals alle Engelse bedrijven, hangt veel af van de gemoeds toestand van de leverancier.
Sommigen zweren bij MGF-centre (t'is trouwens Victoria, die je daar hebben moet), anderen dan weer zijn er niet over te spreken. Zo zijn alle Eneelse levranciers eigenlijk een beetje (mike Satur, B&G..)
Persoonlijk vind ik Mike de tofste peer IRL, maar je krijgt amper kontakt met hem via mail of fax. B&G zijn mijns inziens het gemakkelijkst om mee te handelen.
Sommigen zweren bij MGF-centre (t'is trouwens Victoria, die je daar hebben moet), anderen dan weer zijn er niet over te spreken. Zo zijn alle Eneelse levranciers eigenlijk een beetje (mike Satur, B&G..)
Persoonlijk vind ik Mike de tofste peer IRL, maar je krijgt amper kontakt met hem via mail of fax. B&G zijn mijns inziens het gemakkelijkst om mee te handelen.

MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
- MGF MPi
- MG-R Spotter
- Contacteer:
En via de telefoon alleen nét na openingstijd, anders krijg je de voicemail. Ik ben (samen met Bruce) al meer dan een week aan het proberen om de Daytona uitlaat en kat te bestellen en weet tot nu toe nog niet meer dan dat ze ''iets'' niet op konden maken uit de fax en dat de fabriek die de daytona maakt aan het verhuizen is..Persoonlijk vind ik Mike de tofste peer IRL, maar je krijgt amper kontakt met hem via mail of fax.

MGF 1.8i, British Racing Green
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue