Kilometerstand
Kilometerstand
Hoi, ik wil als eerste auto een MG ZR aanschaffen, heb op de bovag website een aantal mooie gezien, met name de 1.8 is erg mooi, maar wat me opvalt is de lage kilometerstand, dit geldt voor alle MG's die ik online ben tegengekomen, ik ben niet één MG ZR tegengekomen met een kilometerstand boven de 100.000km, degene die ik op het oog heb hebben respectievelijk 24.000 op de teller (ZR 1.4 Le Mans SE. bouwjaar: 2004) en 16.135 op de teller (ZR 1.8. bouwjaar: 2004) beide zijn aangesloten bij de NAP (zegt natuurlijk niet veel maar toch)...
Op www.bovag-occasions.nl hebben alle MG's een km-stand van gemiddeld 20.000km, kan iemand mij vertellen waarom de standen zo laag zijn, lijkt me sterk dat ze bij allemaal teruggedraaid zijn, het zijn verschillende dealers.
En kan iemand mij de nieuwsprijs van een 1.4 en een 1.8 MG ZR vertellen? (2004)
Alvast bedankt,
Jefffrey
Op www.bovag-occasions.nl hebben alle MG's een km-stand van gemiddeld 20.000km, kan iemand mij vertellen waarom de standen zo laag zijn, lijkt me sterk dat ze bij allemaal teruggedraaid zijn, het zijn verschillende dealers.
En kan iemand mij de nieuwsprijs van een 1.4 en een 1.8 MG ZR vertellen? (2004)
Alvast bedankt,
Jefffrey
Bij aankoop even letten op NAP en er kan bijna niks meer gesjoemeld zijn met kilometerstand.. Daar hoef je dus niet bang voor te zijn.
Zelf zou ik bij een ZR zeker voor de 160 gaan.. De 105 is ook wel lekker pittig, maar met het uiterlijk van een ZR wil je toch ook wel een portie vermogen onder de kap.. Anders vind ik het persoonlijk meer een beetje een gevalletje 'All show, No go'
Maar goed, dat is natuurlijk helemaal aan je budget en behoeften
Zelf zou ik bij een ZR zeker voor de 160 gaan.. De 105 is ook wel lekker pittig, maar met het uiterlijk van een ZR wil je toch ook wel een portie vermogen onder de kap.. Anders vind ik het persoonlijk meer een beetje een gevalletje 'All show, No go'

Haha, als het budget er naar is zou ik zeker voor de 1.8 gaan, maar het budget is er niet naar, dus dan maar een zeer mooie auto met iets minder vermogen...tummeke schreef:Bij aankoop even letten op NAP en er kan bijna niks meer gesjoemeld zijn met kilometerstand.. Daar hoef je dus niet bang voor te zijn.

Bedankt voor de tip van de NAP, zeker effu laten natrekken.
@ MGPete: Ik heb al een pm gestuurd naarde verkoper, misschien wel wat voor mij idd. thanks.
Die blauwe ziet er wel netjes uit op de foto, alleen jammer dat ie maar 1 airbag heeft.
ff gekeken op http://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx en als je daar kijkt zie je het volgende:
Datum eerste afgifte Nederland 2 december 2005
Datum eerste toelating 28 oktober 2003
Datum aanvang tenaamstelling 2 december 2005
Dus misschien is het een schadeauto of is hij geimporteerd, iig interessant om bij stil te staan als je serieus aan deze auto zit te denken.
Bovendien wat is een MG RF, aangezien hij zo geregistreerd staat.
ff gekeken op http://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx en als je daar kijkt zie je het volgende:
Datum eerste afgifte Nederland 2 december 2005
Datum eerste toelating 28 oktober 2003
Datum aanvang tenaamstelling 2 december 2005
Dus misschien is het een schadeauto of is hij geimporteerd, iig interessant om bij stil te staan als je serieus aan deze auto zit te denken.
Bovendien wat is een MG RF, aangezien hij zo geregistreerd staat.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
dat lijkt me een tikfout, de "r" zit naast de "t"
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!