tweedehands 52 mm gasklep

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

tweedehands 52 mm gasklep

Bericht door pyara_pappoe »

Beste mensen,

Ik had een vraagje. Ik kan een tweedehands 52mm aluminium gasklep bemachtigen voor 92 euro. Is dit een redelijke prijs voor een tweedehandse? en waar moet ik bij een tweedehandse 52 mm gasklep, waar moet ik dan op letten?

alvast bedankt.
pyara_pappoe

ik bedoel waar moet ik op letten om er zeker van te zijn dat een tweedehandse gasklep goed is..:)
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

dat de potmeter geen onderbreking heeft
MG TF wannahave
xaio

Bericht door xaio »

en watis het nut van een grotere gasklep?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

xaio schreef:en watis het nut van een grotere gasklep?
UTFS

:lol:

ff serieus, die vraag is al erg vaak en heel erg uitgebreid beantwoord. Dus spit het forum even door ;)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
xaio

Bericht door xaio »

118GTR schreef: UTFS

:lol:

ff serieus, die vraag is al erg vaak en heel erg uitgebreid beantwoord. Dus spit het forum even door ;)
owkeej prestatiewinst :D
pyara_pappoe

wat bedoel je met dat de potmeter geen onderbreking heeft? waar moet ik dan naar kijken? heb je eventueel een foto, van wat je ermee bedoeld.?

alvast bedankt.
pyara_pappoe

hallo mensen,

vandaag heb ik een tweedehandse gasklep gehaald voor 95 euro. 52 mm kwam van een mg zr af... ik zla even t.z.t. de foto's erbij zetten.... als het me lukt:)

verder kan ik een mg zr achterbumber compleet voor 300 euro krijgen ongespoten is dat een goede prijs ?
alvast bednakt.
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

pyara_pappoe schreef:
verder kan ik een mg zr achterbumber compleet voor 300 euro krijgen ongespoten is dat een goede prijs ?
alvast bednakt.
hahaha 300 euro is wel heel veel! zoek maar lekker ff verder, heb de mijne voor 150 gehaald
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

300 euro voor een achterbumper is wel erg duur, daar heb je bijna een nieuwe voor.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

ik had er ééntje gratis op de kop getikt ;)
MG ZR S1800
pyara_pappoe

Gasklep geplaatst maar me toeren ietsjes hoger

beste heren.

ik heb vandaag mijn 52 mm gasklep geplaatst. dankzij hulp op dit geweldige forum!! thanks voor alle hulp van jullie.echt geweldig dit forum, ik zal nog foto's plaatsen op het juiste formaat:) sorry vor de vorige keer was me eerste keer met foto's plaatsen vandaar dat het niet goed is gelukt.

trouwens ik heb wel een vraagje. na het plaatsen van mijn 52 mm gasklep lijken mijn toeren in draaiende motor, in stilstand iesjes omhoog te ijn gegaan. ongeveer van 850/900 denk ik naar 950/975 zoiets kwa inschatting... is dit normaal...? of heb ik misschien iest niet goed gedaan... maybe te vastgedraaid, of juist wat te los... misschien??

ik heb alles gechecked en alles is goed aangedraaid? misschien is dit wel normaal omdat de motor in stilstand draaiend nu meer lucht krijgt?? kan iemand me hiermee helpen? maar verder loopt alles goed... en soepel:)
216 driver

Bericht door 216 driver »

ff je steppen/stappenmotor ? resetten .

Volgens mij was het : contact in 2e stand (dus motor niet aan), 5 keer rustig gaspedaal helemaal indrukken en contact weer uit.

Motor aan en hij zou dan weer normaal moeten lopen, heb je dit met koude of warme motor getest ? met koude motor is ie zoiezo even wat hoger in toeren he.
pyara_pappoe

oke bedankt. zal het later vandaag even proberen. thanks voor je tip. de motor loopt nu na het starten op 1000 toeren, na een tijdje 2 minuten ofzo springt ie iets beneden de 1000 toeren...
pyara_pappoe

hey volgens mij is het gelukt. het loopt nu als een zonnetje... nu nog even kijken naar het verbruik hehehe... kijken hoe dat nu gaat met die 52 mm gasklep. :) kom er nog wel op terug :)
Plaats reactie