Heb eerst de search gebruikt maar vond niet echt een antwoord. Was op vakantie en Frankrijk en had af en toe het gevoel dat mijn voet bleef hangen als ik ontkoppelde. Ben eens gaan kijken en zag dat het pedaal ongeveer 2 a 3 cm hoger staat dan normaal. Dit extra stukje heeft wel een heel lichte veerbelasting.Daarna gaat hij pas echt werkenen drukt een zuigertje in (in de auto te zien) Koppeling werkt als vanouds en versnellingen komen goed vrij (ook achteruit) Is er soms een veertje los oid.Lijkt me hydrolisch allemaal. Oh ja,..ben nu weer in Nederland zonder problemen. Wie o wie?
bedankt voor de reakties, het voelde ook niet verkeerd maar bleef met mijn grote Teva-sandalen hangen aan de bekleding (die een beetje los zat) Dat zelfstellende ken ik nog uit een Ford escort die ik 10 jaar geleden had. Je hoorde dan een klik. Deze is volgens mij hydrolisch bij de diesel.
Moet alleen niet nog hoger worden anders krijg ik mijn voet er niet meer tussen Enne dat inkorten van het pedaal is een grapje neem ik aan
Oke, ik begrijp dat je het alleen op deze "hardcore"manier kan oplossen. Niet nastellen oid. Ik kan lassen en slijpen enz. maar of ik dat nu allemaal ga doen om het pedaal 3 cm lager te krijgen?...Bedankt voor de tip.