ik ben met spoed op zoek naar informatie over het buisje wat men plaats in de kop om te voorkomen dat de kop weer op de bekende plaats gaat lekken
het nieuwe blok ligt inmiddels in de auto en liep als een zonnetje alleen lag er plots een plasje olie op de grond en jawel weer op de bekende plek
nu had ik een tijdje geleden op het forum iets gelezen van het plaatsen van een (ik geloof van koper) buisje met als ik me niet vergist ook de afmetingen ik moet dat van de week zien te regelen zodat ik volgende week de pakking kan wisselen want het wordt kort dag ivm zandvoort
groeten frenk
koppakking turbo coupe
-
- MG-R Regular
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr aug 20, 2004 6:55 pm
- Woonplaats:
- Locatie: geldrop
koppakking turbo coupe
rover 220 turbo coupe
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
-
- MG-R Regular
- Berichten: 60
- Lid geworden op: vr aug 20, 2004 6:55 pm
- Woonplaats:
- Locatie: geldrop
hartstikke bedankt dat was precies wat ik aan het zoeken was
heb inmiddels ook de kop van mijn oude blok eraf gehaald en daar was nogal een ravage tezien er is toch het een en ander in het blok gekomen toen mijn turbo kapot is gegaan alle cilinders hadden beschadigen op de zuigers en op de kop en een klep die sluit niet meer goed af van daar het lopen op 3 cilinders
groeten frenk
rover 220 turbo coupe
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur
night fire red
K-N luchtfilter
dump valve
lexus achterlichten
een jongere motor ingelegd uit een 620 turbo
nieuw leren interieur