Tis misschien een domme vraag, Maar zijn de badges op de nieuwe mg zr (model 2005 dus) gewoon te verwijderen? En zo ja hoe doe ik da best? Alvast bedankt
greetz
dankjewel voor de vele goeie tips:)
we gaan da morgen eens proberen indien het weer het toelaat. KHad ook de tip gekregen van eventueel met een haardroger proberen ze nog lossen te krijgen. Tis nog ne nieuwen auto dus verkleuring zal ik wel nie hebben é:) daarna eens goed in de wax zetten en da zal wel in orde zijn hoop ik:)
greetz
Ga er niet te lang met de haardroger overheen er bestaat een kans dat je je lak meeneemt. Gewoon geduldig werken..Dan moet hetwel lukken ik hebmijn 214 ook op die manier gedebadged..
Fohn er op, niet te dichtbij, als het warm is kan je alle badges van elke auto er zo afhalen. Beetje dingetje spul om de plakresten weg te halen, even bij poetsen met poets en klaar.
War wordt er bedoelt met badges? En waar hangen die?
Bij mijn wagen lijken de emblemen van het MG precies wat afgeschenen of is het gewoon zo? Het zijn de emblemen van voor op de wagen en op het stuur.
Heb et gister ook gedaan met visdraad, gaat perfect...
Lijmresten waren wel lastig te verwijderen...
Vooral omdat ik geen stroom had voor een fohn omdat de stoppen waren doorgeslage...