Ongelukje...

214 216 218 220 25
Plaats reactie
royus

Ongelukje...

Bericht door royus »

Lekker hoor!!
Rij ik naar huis vanaf de Waalhaven in Rotterdam over de A15 naar Hendrik Ido Ambacht. Blijkt er net een vrachtwagen een klapband te hebben gehad en liggen er dus grote stukken rubber op de weg.
En wie moet daar precies weer tegen aanrijden? IKKE!!! :evil:
Stuk rubber van ongeveer een meter lang klapte tegen de rechterkant van me bumper zo langs me mistlamp, nummerbord en embleem en zo over de rest van me auto.
Ben niet gestopt ofzo, dacht wel dat het mee zou vallen, maar bij thuiskomst bleek dat toch ff wat anders te zijn. Kapje van de mistlamp is pleite, embleem is weg en kenteken was er ook afgeslagen (terwijl ik net zo'n mooie MG-R houder had) en rubbersporen op de bumper. Later had de rijkswaterstaat wel het kenteken nog gevonden en kon ik die in ieder geval ophalen.
Mocht er dus nog iemand zijn die mij kan helpen aan een embleem en/of mistlampkapje houd ik me aanbevolen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Smurfing
MG-R Freak

Bericht door Smurfing »

das wel baluh....

Maar wel een creative manier van de-badgen :mrgreen:

KK
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

:shock: Wow dat is heftig :shock:

Zou uit proberen te zoeken, of je iemand aansprakelijk kan stellen daarvoor. Uitvinden van welk bedrijf die vrachtwagen was ofzo, en hun aansprakelijk stellen, je hebt bewijs, jouw kenteken valt niet zomaar van de auto af, en je hebt de foto's met de rubbersporen en de schade.
Zou dit niet zomaar accepteren.

Succes en sterkte iig ;)
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

Das balen :cry:
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
royus

Bericht door royus »

Ik ben later terug gegaan en de vrachtwagen stond er nog. Dus hebben we een schadeformulier ingevuld en de rest laat ik aan de verzekering enzo over.
Volgens een schade bedrijf komt het op 500 euries neer omdat de bumper gespoten moet worden.
arthur623

Bericht door arthur623 »

incasseren dat geld en daarna ff goed dat rubber weg poetsen zou ik zeggen! Met een beetje commandant haal je de lak wel weer tevoorschijn.
royus

eindelijk

Bericht door royus »

Eindelijk is de schade bepaald door de tegenpartij en komt neer op ongeveer 750 euries :D
Volgens het schaderapport kosten de onderelen die vervangen moeten worden slechts 98 euro. Ik dacht dus laat ik proberen die dingen zelf bij elkaar te rapen en zo een berg geld in me zak te steken.
Kan iemand mij dan helpen aan een logo voor de voorkant en een kapje van de mistlamp?
De nummerplaat is trouwens erg lelijk zo, weet iemand of het mogelijk is dat ding ergens te ruilen voor een vers exemplaar?

Alvast bedankt!
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

omruilen (met bijbetaling) is geen probleem....
(bij veel garages mogelijk)
Plaats reactie