Skirts en spiegel 600
Skirts en spiegel 600
Hoi
- Hoe krijg ik de standaard skirts het beste los? (wil op de sloop een nieuw in kleur gespoten stel halen)
- En hoe haal ik de spiegel zelf uit een zijspiegel? (ik heb een nieuwe in kleur, maar de spiegel is gebarsten en wil mijn oude overzetten)
- Hoe krijg ik de standaard skirts het beste los? (wil op de sloop een nieuw in kleur gespoten stel halen)
- En hoe haal ik de spiegel zelf uit een zijspiegel? (ik heb een nieuwe in kleur, maar de spiegel is gebarsten en wil mijn oude overzetten)
Mischien heb je hier wat aan?


Zal even kijken of ik nog wat van die skirts kan vinden.
Mischien zelf ook even Rave manual ergens downen..... erg handig!
Zal even kijken of ik nog wat van die skirts kan vinden.
Mischien zelf ook even Rave manual ergens downen..... erg handig!
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
juist.
De schroef waarmee het geheel los moet is dus dol, heb de ingewanden van de donorspiegel geheel moeten slopen en het los moeten rukkken. Nu moet ik het motortje en spiegel etc vanuit mijn oude spiegel overzetten in de nieuwe spiegel. kutwerkje aangezien de schroef die het motortje op zijn plek houdt met een klem, dol is en vastzit en ik dus het nieuwe motortje niet goed kan vastzetten. Eruit boren dan maar...
De schroef waarmee het geheel los moet is dus dol, heb de ingewanden van de donorspiegel geheel moeten slopen en het los moeten rukkken. Nu moet ik het motortje en spiegel etc vanuit mijn oude spiegel overzetten in de nieuwe spiegel. kutwerkje aangezien de schroef die het motortje op zijn plek houdt met een klem, dol is en vastzit en ik dus het nieuwe motortje niet goed kan vastzetten. Eruit boren dan maar...
-
- MG-R Core
- Berichten: 2526
- Lid geworden op: do dec 19, 2002 12:36 pm
- Woonplaats: Nieuwegein
- Locatie: NIEUWEGEIN
Heb je met die spiegels wel rekening gehouden dat ze gemaakt zijn voor een rechtsgestuurde auto???
Bij ZR spiegels is het namelijk zo dat er een palletje omgezet moet worden, want anders is de kijk hoek niet goed ofzo.....
Bij ZR spiegels is het namelijk zo dat er een palletje omgezet moet worden, want anders is de kijk hoek niet goed ofzo.....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
aaaarghhh verdomme wat een klote schroeven heeft rover gebruikt voor die spiegels, jeeeeeeezzz
Niet alleen die van de nieuwe spiegel is dol, die van mijn oude ook....na 2x draaien met een goede schroevendraaier is ie al rond....die schroeven zijn van boter gemaakt ofzo....die buitenspiegels gaan me voorlopig dus niet lukken want het lukt me niet om de spiegel over te zetten.
Wat betreft de grill: 6 van de 8 schroeven zitten er niet meer in, waardoor je de grill niet goed kan vastschroeven vanaf de binnenkant met die bouten. Zijn die bevestigingsschroeven nog te halen bij de honda dealer misschien?
Niet alleen die van de nieuwe spiegel is dol, die van mijn oude ook....na 2x draaien met een goede schroevendraaier is ie al rond....die schroeven zijn van boter gemaakt ofzo....die buitenspiegels gaan me voorlopig dus niet lukken want het lukt me niet om de spiegel over te zetten.
Wat betreft de grill: 6 van de 8 schroeven zitten er niet meer in, waardoor je de grill niet goed kan vastschroeven vanaf de binnenkant met die bouten. Zijn die bevestigingsschroeven nog te halen bij de honda dealer misschien?
nou, ik heb inmiddels de orginele stootstrips eraf gehaald, en die van de sloop gemonteerd. Staat erg goed, echter ze zitten niet zo strak als de orginele die zeer strak gekit zaten. Ik heb soort van dubbelzijdig tape gebruikt speciaal voor de auto. Maar zo superstrak als de orginele lukt me niet, heeft iemand hier ervaring mee?
Enige tijd geleden alweer maarrr:
Ik krijg de spiegelunit dus NIET uit de behuizing van mijn orginele spiegel zodat ik hem dus NIET kan overzetten in de nieuwe behuizing, die netjes in carosserie kleur is.
De onderhoudschroef die in de behuizing zit is namelijk enkel bedoeld om vastgedraaid te worden en nooit meer los te komen, aangezien hij zo zacht als boter is. Wie o wie weet raad? Uit boren heb ik de apparatuur niet voor....
Ik krijg de spiegelunit dus NIET uit de behuizing van mijn orginele spiegel zodat ik hem dus NIET kan overzetten in de nieuwe behuizing, die netjes in carosserie kleur is.
De onderhoudschroef die in de behuizing zit is namelijk enkel bedoeld om vastgedraaid te worden en nooit meer los te komen, aangezien hij zo zacht als boter is. Wie o wie weet raad? Uit boren heb ik de apparatuur niet voor....