Zomaar in het wild!
een Flame Red 220 Turbo Coupe, HN-BN-90.
Viel op door:
- hij was rood :P
- het was een Coupe!
- hij had de verkeerde achterlichten (oranje knippers).
Moest gelijk aan de ex van Robbert denken, maar die had een trekhaak en zijn kenteken begon met G.
Is eind april op naam gezet dus ik hoop hem vaker tegen te komen!
Flame Red 220 Turbo Coupe in Spijkenisse
Flame Red 220 Turbo Coupe in Spijkenisse
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
een rooie coupe met oranje knippers en een H in het kenteken???? 
Dat kan bijna niet anders dan dat dat mijn afgeragde ouwe coupe is met minimaal 300.000KM op de teller
Als je 'm nog een keer ziet ... zeg 'm dat ie 'm 't best weer terug brengt naar die 'm verkocht heeft .... en als dat niet kan.... wens 'm sterkte.
.... toch wel knap dat ie nog steeds rijd btw
Is die scheur in de voorruit al gerepareerd? hebben ze er een nieuwe middenconsole in gezet? hebben ze de gaten van de trekhaak dicht gemaakt?...etc etc....
cheers,
Dennis

Dat kan bijna niet anders dan dat dat mijn afgeragde ouwe coupe is met minimaal 300.000KM op de teller

Als je 'm nog een keer ziet ... zeg 'm dat ie 'm 't best weer terug brengt naar die 'm verkocht heeft .... en als dat niet kan.... wens 'm sterkte.
.... toch wel knap dat ie nog steeds rijd btw

Is die scheur in de voorruit al gerepareerd? hebben ze er een nieuwe middenconsole in gezet? hebben ze de gaten van de trekhaak dicht gemaakt?...etc etc....
cheers,
Dennis

ik zag hem voorbij rijden, scheuren in voorruiten, middenconsoles en trekhaakgaten heb ik dus niet gezien.
graag ff in je geheugen, zegt HN-BN-90 je wat?
kheb deze nog gevonden net maar daar staat het kenteken uiteraard niet op:

wel een coole foto, uit 2002
:D
graag ff in je geheugen, zegt HN-BN-90 je wat?
kheb deze nog gevonden net maar daar staat het kenteken uiteraard niet op:

wel een coole foto, uit 2002

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
- Moderator
- Contacteer:
Tsk tsk ... ik weet niet eens meer wat ik vorige week vrijdag gedaan heb ...Dutch Vitesse schreef:.... Weet je die niet meer??
..'k heb met methanol en thinner gewerkt weet je nog

Kenteken van die coupé was dus :

en als bewijs .... paar kilo lichter en rokend:

Ja dus..........
Het kan ook zijn dat de auto is opgeknapt en er een goeie ruilmotor in is gegaan .. want dan is het wel een goeie auto ...
.... 'k hoop het voor 'm.
cheers,
Dennis
You can go fast ... but I can go anywhere.