K&N Performance kit voor Rover

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

K&N Performance kit voor Rover

Bericht door pyara_pappoe »

Hallo weet iemand waar ik de groene K&N Performance kit voor mijn rover BRM kan kopen? dus luchtfilter etc.... ik was vandaag naar een autopart winkel, die zei dat die niet bestaan en kunnen worden geleverd voor de BRM?? lijkt me stug?? of niet?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Maakt allemaal geen bal uit.

Je hebt een 70mm(extern) gasklep en daar moet dat filter over heen, bestel er dus gewoon 1 met een 70mm aansluitmond.

Als het om zo'n 57i kitje gaat, dan past degene voor de 214 en 216(mk3's). Ook die hebben een 70mm gasklep en ook nog eens op dezelfde plek.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Dit is het model dat je nodig hebt voor de BRM

Dit is het model dat je nodig hebt voor de BRM
Maar mijn advies zou zijn om te kijken naar een Gesloten Systeem, zoals die van ITG of VIPER
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

als ik jouw was geen kn luchtfilter, maar een inleg filter, heb hem ook )kn filter), maar de auto trekt niet meer in 1x door naar z'n top er zit al een grote koelbuis vanaf onder me auto naar de luchtfilter toe, maar nog steeds is het shit, mijn advies en die van 216 driver zullen echt een inlegfilter zijn
pyara_pappoe

wat bedoel je daarmee? dus gewoon in de bestaande behuizing een sportinlegfilter instoppen? dus de oude vervangen?? bedoel je dat? welke filter zou ik dan daarin moeten leggen?? wat raad je mij aan?
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

ja, in de bestaande behuizing raad ik je aan een kn inlegfilter te plaatsen en geen openluchtfilter te kopen, de kn inlegfilter laat iets meer lucht door dan je originele inlegfilter, plus hij is wasbaar
pyara_pappoe

heb je ook ergens een link en type inlegfilter van K&N welke bestemd is voor de rover 200 BRM? hoeveel PK winst behaal ik hiermee dan?
ewald
MG-R Fanatic

Bericht door ewald »

hey pyara antwoord effe op mijn mailtje als je wil!
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Maar een inlegfilter klinkt lang niet zo lekker als een open filter :twisted:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
pyara_pappoe

ik wil meer pk's geluid maakt me niet uit. wat is beter dan?
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

pyara_pappoe schreef:ik wil meer pk's geluid maakt me niet uit. wat is beter dan?
een gesloten openlucht filter.

Afbeeldingclickbaar

Zoals deze ITG Maxogen(~500 euro :twisted: ), de Viper en de Green Twister
Laatst gewijzigd door 118GTR op wo mei 24, 2006 1:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

pyara_pappoe schreef:heb je ook ergens een link en type inlegfilter van K&N welke bestemd is voor de rover 200 BRM? hoeveel PK winst behaal ik hiermee dan?
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2762

Striker schreef:Maar een inlegfilter klinkt lang niet zo lekker als een open filter :twisted:.
Das waar, dat is de enige reden waarom ik die van mij er nog op heb zitten, maar die extra prestaties, merk er geen reet van, terwijl 216 driver een inlegfilter heeft, waarbij hij wel wat merkt ( hij heeft ze beide gehad)
118GTR schreef:een gesloten openlucht filter.
Gesloten veel geld!
pyara_pappoe

Ik heb een paar webwinkels en auto part winkels gevraagd of ze een performance kit van k&n , of green hebben voor de rover BRM 200. niemand heeft ze , bestaat deze wel? ze zeggen van niet. enkel inlegfilters hebben ze... weet iemand of ik een complete performance kit kan krijgen speciaal voor de rover 200 brm? of bestaan die niet? wil geen universele of iets dergelijks.. heb gehoord daar veel problemen mee zijn.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

pyara_pappoe schreef:Ik heb een paar webwinkels en auto part winkels gevraagd of ze een performance kit van k&n , of green hebben voor de rover BRM 200. niemand heeft ze , bestaat deze wel? ze zeggen van niet.
Als je dit topic doorleest had je het antwoord geweten
pyara_pappoe schreef: weet iemand of ik een complete performance kit kan krijgen speciaal voor de rover 200 brm?
of bestaan die niet?
pyara_pappoe schreef:wil geen universele of iets dergelijks.. heb gehoord daar veel problemen mee zijn.
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

Plaats reactie