Dimlichten in pinkers
Dimlichten in pinkers
Hallo,
Ik had een vraagje. Ik heb zowat liggen rondzoeken op het net en hier en daar hadden amerikaanse wagens een dimlicht ingebouwd in de pinker..
Hoe doe ik dat bij een Rover?
Greetings
Kevin
Ik had een vraagje. Ik heb zowat liggen rondzoeken op het net en hier en daar hadden amerikaanse wagens een dimlicht ingebouwd in de pinker..
Hoe doe ik dat bij een Rover?
Greetings
Kevin
je moet een paar draadjes doorknippen en weer doorverbinden en dan branden je knipperlichten op halve kracht mee met je stads/dimlichten.
hoe en wat precies weet ik niet :P:P:P
hoe en wat precies weet ik niet :P:P:P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Ik heb liggen zoeken, maar niets gevonden. Heb je geen tip op welke kernwoorden ik zou moeten zoekenpagan schreef:Op TB hebben ze dat al eens gevraagd. FF zoeken?
Er bestaan systemen die zoiets mogelijk maken met het pinklichtje zelf (Skytiger had vroeger zoiets op zn ZS - groot showgehalte).
Ik hoorde ook al van anderen dat ze een extra lichtje bijplaatsen door een gat in de spiegel te boren.
Grtz, Pagan

-
- Moderator
- Contacteer:
Bij een americaan (zoals de Tbird die ik had) maken ze het om de + van de pinkers op de + van de stadslichten te zetten en de - van de pinkers op de + aansturing van de pinkers.
(de orginele -draad/aarde draad van de pinkers komt dus te vervallen
Als je dan je pinkers niet gebruikt werkt de + aansturing van de pinkers als -.
En als je de pinkers dan wel gebruikt dan krijg je + op + .. en dus geen licht.
Bij americanen werkt het ... maar dat is een + geschakeld systeem.
Of het ook zo met onze Rovers zal zijn betwijfel ik .. dit omdat onze rovers - geschakeld zijn.
pinkers schrijft trouwens makkelijker dan knipperlichten of richtingaanwijzers .... zijn lang zo gek nog niet die belgen
cheers,
Dennis
(de orginele -draad/aarde draad van de pinkers komt dus te vervallen
Als je dan je pinkers niet gebruikt werkt de + aansturing van de pinkers als -.
En als je de pinkers dan wel gebruikt dan krijg je + op + .. en dus geen licht.
Bij americanen werkt het ... maar dat is een + geschakeld systeem.
Of het ook zo met onze Rovers zal zijn betwijfel ik .. dit omdat onze rovers - geschakeld zijn.
pinkers schrijft trouwens makkelijker dan knipperlichten of richtingaanwijzers .... zijn lang zo gek nog niet die belgen

cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
er is ook een systeem ( wat 'vroegãh' skytiger ook had)
dat heet safety-lights, dat is een soort apparaat die je knippers op diverse standen kan laten branden, ( klik hier voor meer info
misschien is dat nog leuker?
Groeten, Gerald.
dat heet safety-lights, dat is een soort apparaat die je knippers op diverse standen kan laten branden, ( klik hier voor meer info
misschien is dat nog leuker?
Groeten, Gerald.
je moet een andere fitting in je knipperlicht draaien zodat je een remlicht lampje erin kan doen. die hebben 2 standen, 5 Watt en 21 Watt
Dan sluit je het draadje van 5 Watt aan op je stadslicht en de 21 Watt op je knipperlicht.
Dan sluit je het draadje van 5 Watt aan op je stadslicht en de 21 Watt op je knipperlicht.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.