Ik heb een 200vi met een paar kleine mankementen.....
1. schijfremmen lopen aan na hoge snelheid (100+)
2. banden moeten vaak opgepompt worden
3. airco gaat niet meer aan
4. hoog toerental bij stationair
5. srs (airbag) lampje blijft soms branden
Voordat ik hiermee naar een garage ga zou ik graag willenweten wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat ik eventueel zelf zou kunnen doen om de kosten wat te drukken.
Punt 1 denk ik zelf dat de remklauwen niet meer optimaal werken.
Punt 2 komt denk ik omdat de banden niet echt nieuw zijn.
punt 3 hoop ik op een los contactje (waar zou ik volgens jullie moeten kijken en wat kan het nog meer zijn? Vroeger zag ik de toeren iets oplopen als ik de airco aanzette, nu gebeurt er niets meer en dat is erg jammer met dit weer.
Punt 4 is bij zowel koud als warm en ook niet altijd. Als tie op 2000 blijft hangen en ik geef een beetje gas zakt ie soms weer tot net onder de 1000
maar ook niet altijd.
Punt 5 kan ik denk ik het beste gewoon bij de garage laten bekijken.
Ik hoop dat jullie me ergens mee kunnen helpen.
Alvast bedankt!
probleempjes
-
- MG-R Core
1. Denk dat je klauwen niet meer optimaal zijn en waarschijnlijk zijn de schijven niet helemaal recht meer..
2. Velgen zijn beschadigd?? Of band ligt er niet goed op... Of ze zijn uitgedroogd...
3. Misschien een zekering door gebrand van de airco??? Of los contactje...
4. Dat is het grootste probleem met de standaard 48 MM gasklep...
Deze is te vervangen door een 52 MM aluminium gasklep, waardoor ie het minder heeft... ook zou je de gaskabel eens in kunnen spuiten....
5. SRS lampje heeft met het contact onder je stoel te maken.... Rode stekker even loshalen en schoonmaken en eventueel inspuiten met contact spray..
2. Velgen zijn beschadigd?? Of band ligt er niet goed op... Of ze zijn uitgedroogd...
3. Misschien een zekering door gebrand van de airco??? Of los contactje...
4. Dat is het grootste probleem met de standaard 48 MM gasklep...
Deze is te vervangen door een 52 MM aluminium gasklep, waardoor ie het minder heeft... ook zou je de gaskabel eens in kunnen spuiten....
5. SRS lampje heeft met het contact onder je stoel te maken.... Rode stekker even loshalen en schoonmaken en eventueel inspuiten met contact spray..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi