Wie kan mij vertellen welke accu er in mijn 114 gti kan?
Heb in de kelder een staan uit mijn vorige auto (volvo 440 1.8i)
54 amp is ie geloof ik..
Kan ik die gebruiken i.p.v. een nieuwe te kopen?
Welke Accu
-
- MG-R Core
Voor de deurbakken:
Kijk hier eens
Over de accu, zou wel kunnen hij is wel wat zwaarder, maar weet niet ofdat ie dezelfde maat heeft want anders gaat het niet passen...
Optima's zitten rond de 200 Euro.....
www.rondevries.nl
Kijk hier eens
Over de accu, zou wel kunnen hij is wel wat zwaarder, maar weet niet ofdat ie dezelfde maat heeft want anders gaat het niet passen...
Optima's zitten rond de 200 Euro.....
www.rondevries.nl
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
-
- MG-R Fanatic
Als je zoveel vermogen wilt voeden dan heb je wel een gel accu nodig :-)
Is bij mij de beste investering geweest voor mijn ice. Scheelt echt veel in geluidskwaliteit zo'n accu. Klinkt een stuk beter die bass.
Je moet wat geduld hebben en op marktplaats kijken. Ik kwam zo bij een gast uit die er 18!!! te koop had. Was een lowrider die er mee stopte.
Let wel op dat je hem nooit helemaal leegtrekt want dan verliest ie zijn capaciteit. Heb er eentje weg kunnen doen nadat de auto een tijdje uit de running was geweest en het alarm hem helemaal leeggetrokken had.
Is bij mij de beste investering geweest voor mijn ice. Scheelt echt veel in geluidskwaliteit zo'n accu. Klinkt een stuk beter die bass.
Je moet wat geduld hebben en op marktplaats kijken. Ik kwam zo bij een gast uit die er 18!!! te koop had. Was een lowrider die er mee stopte.
Let wel op dat je hem nooit helemaal leegtrekt want dan verliest ie zijn capaciteit. Heb er eentje weg kunnen doen nadat de auto een tijdje uit de running was geweest en het alarm hem helemaal leeggetrokken had.