Help! metro
Help! metro
Ik ben nieuw op dit forum en weet nit of ik nu op de goede plek ben maar heb een vraag over een carborateur van een metro, hiervan is de naald en het busje waar de naald in glijd uitgesleten, is hier een vervanging voor of eventueel een reparatie uit te voeren.
hoop dat ik snel een reactie krijg want de auto zuipt nu enorm...
mischien een andere carborateur???
mvg, ronald
hoop dat ik snel een reactie krijg want de auto zuipt nu enorm...
mischien een andere carborateur???
mvg, ronald
- Roverforever
- MG-R Freak
- Berichten: 774
- Lid geworden op: di sep 14, 2004 7:55 pm
- Woonplaats: heist op den berg/wi
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Misschien handig als je vertelt wat voor auto je hebt, ik denk dat het voor de carb best uitmaakt of het een 1000 of een 1300 is. Heb je trouwens echt een metro? Die zijn heel hard zeldzaam aan het worden, zeker de mk1's.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Een mk1 is naar mijn weten nooit in red hot gemaakt hoor.ronald schreef:je mag hem wel van me kopen, wil hem graag kwijt maar het liefst wel met een werkende carborateur, het is een mk1 en wel een 1300 " RED HOT" uitvoering, 70.000 echte kilometers.
ronald
is ie van '88 of '89??? Dan is het een MKII
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Je wilt hem wel erg graag kwijt geloof ik
, ik zei alleen maar dat ze zeldzaam waren.
Een complete carb voor zo'n ding is in iedergeval niet al te prijzig, de SU HIF44 is een veelgebruikte carb.

Een complete carb voor zo'n ding is in iedergeval niet al te prijzig, de SU HIF44 is een veelgebruikte carb.
Laatst gewijzigd door 118GTR op ma apr 24, 2006 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Dat had ik al gemeld.ronald schreef:heeft iemand een adres van een mini speciaalzaak? kan er niks van vinden....en wat voor merk en type carborateur is het, iemand een idee?
ronald
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!