Bougies 1.8VVC

214 216 218 220 25
Plaats reactie
tummeke

Bougies 1.8VVC

Bericht door tummeke »

Vanmiddag even wezen shoppen voor bougies, de volgende stap om de VVC weer soepel aan het lopen te krijgen..

Nu was ik bij de halfords, en het aangeraden type NGK bougies was 052.. Platinum coated bougies.. niks mis mee, maar ze kosten 35 pond de 4 :shock:
vorige keer betaalde ik 16 euro voor 4 V groef NGKs, wat zn werk prima deed!

Wat gebruiken jullie? Welke bougies zal ik kopen? 35 pond vind ik echt belachelijk veel geld.. In mijn opinie zijn bougies bougies, al die fancy troep maakt volgensmij nooit echt verschil..
Past elke type bougies eigenlijk gewoon?
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

wat er bij mij inzit weet ik niet direct, maar zeg niet zomaar dat een bougie geen verschil uitmaakt. niet dat het voelbaar zal zijn, maar inwendig zal je het wel zien.

ik was laatst eens aan het kijken naar die denso iridiums, maar die leken ook nogal prijzig.
MG ZR S1800
tummeke

Bericht door tummeke »

Ja goed, het maakt wel verschil uit of je foekiewoekie of NGK's hebt.. maar het verschil tussen 4 bougies voor 16 euro (prima NGK Vgroef bougies) of 4 bougies voor 50 euro...
216 driver

Bericht door 216 driver »

Als je het mij vraagt , een vonk is een vonk en hij ontbrand toch wel volledig lijkt mij, of je nou dure hebt of niet.
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

ga er niet zomaar vanuit dat vanaf je een vonk hebt je een volledige ontbranding hebt. NKG is een degelijk merk, daar niet van.
MG ZR S1800
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik kan me idd niet voorstellen dat het aan je bougies ligt.

Je hebt wel prachtige bougies die duur zijn vanwege de applicatie(extreme bedrijfstemperatuur enzo), maar dat is bij de VVC niet het geval.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Plaats reactie