Nouw heb ik een middenconsole gevonden van een rover 200 mk3
maar nu denk ik bij mezelf van 160 euro betalen voor een een stukkie plastic is dat nie te veel?
Is wel veel geld ja, maar je kan er wel wat leuke dingen mee doen zoals hij nu is gemaakt.
Als je van plan bent om er een schermpje in te bouwen, scheelt het je heel wat uren klussen
Zou t niet doen.. Beter zelf halen en een beetje gaan klussen.. De prijs loopt nog wel hoger op voor die, ik had em ook gezien.. Iedereen van de rover fora weet ervan..
Zelf een beetje aan de gang gaan met fiber enzo lijkt me veel leuker, en goedkoper!
ik zou persoonlijk ook wat anders proberen en misschien die middenconsole uit een sloopauto halen en dan daarmee aan het klussen gaan, dat is zeker goedkoper!
Ik zou er sowieso niet voor gaan, de ruimte onder de draaiknoppen bevalt me niet en bovendien heeft hij geen ruimte gelaten voor de schuiven die er standaard inzitten.
ikzelf heb van iemand anders ene gekocht, krijg hem deze week geleverd! heb geluk gehad dat ik er ene gevonden heb. is dus gewoon volledig origineel en ga zelf het scherm inbouwen.