Ik vroeg me eigenlijk af wat de grote verschillen zijn hiertussen?
Zonder de opties meegerekend natuurlijk.
Vanop foto's te zien, heeft de luxury edition chromé spiegels, maar voor de rest vind ik niet echt veel verschillen tegenover de andere klasses. Is dit het enige verschil??
Verschil club/business/luxury editions?
ja en dan heb je het nog niet gehad over de parallele serie aan Club en Sterling: Ambition en Executive. Deze twee modellen zijn met de Mk2 serie ge-introduceerd.
De Ambition heet overigens in de UK Contamporary. Dat tekent misschien beter wat het is. Deze hebben zwart hout in het interieur en zijn voorzien van meegespoten lijsten op de flanken. Hierdoor is deze auto vanaf de zijkant niet van een MG te onderscheiden.
in het algemeen zijn de Club en de Sterling op luxe gebaseerd. Ambition en Executive zijn wat moderner getint en sportiever van uitrusting. (half leer interieur als standaard op de Ambition
De Ambition heet overigens in de UK Contamporary. Dat tekent misschien beter wat het is. Deze hebben zwart hout in het interieur en zijn voorzien van meegespoten lijsten op de flanken. Hierdoor is deze auto vanaf de zijkant niet van een MG te onderscheiden.
in het algemeen zijn de Club en de Sterling op luxe gebaseerd. Ambition en Executive zijn wat moderner getint en sportiever van uitrusting. (half leer interieur als standaard op de Ambition