I feel the need... the need for speed

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Arjan83

I feel the need... the need for speed

Bericht door Arjan83 »

Door een behoorlijke financiele meevaller ben ik van plan om wat aankopen te doen voor mijn 220TC een dezer dagen...

Ik wil graag een andere uitlaat, d8 na advies en wat rondkijken aan een complete mongoose uitlaat met katvervanger.
Ook wil ik PI verlagingsveren (-35/-35) meteen bijbestellen.
Ik heb ook 'betaalbare' velgen gevonden... nieuwe FOX EVO3 17" (denk in titanium kleur).
En een k&n inlegfilter in de originele box.

Vooral over het uitlaatgeluid zou ik wat meer willen weten, ik bedoel dat ze me van 1km afstand horen aankomen oke... maar bvb 5 km zou wat te veel van het goede zijn :twisted: :twisted: :twisted: , iemand ervaring mee ???

Ik heb een engelse site gevonden, waar ik alles ineens wil bestellen... ik denk dat ik dan het goedkoopst uit ben!!
bvb de mongoose uitlaat omgerekend + belasting enz : E 477,- is dit een beetje goeie prijs??

Als ik beetje positieve reacties krijg dan bestel ik het morgen of overmorgen :mrgreen: :mrgreen: ... heb er nu al zin an
8)
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Een inleg filter is vrijwel niet hoorbaar, het leverd alleen "maar" een pk'tje op, geen geluid.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Arjan83

Bericht door Arjan83 »

das ook niet de bedoeling van het filter, alles wat de auto directer laat reageren op het gas is goed :)

maar qua geluid gaat het me dus vooral om de uitlaat, die zal denk ik al wel redelijk hard en vol klinken
flatliner

Bericht door flatliner »

kijk is ff op nmparts.nl of ms-tuning.nl...
misschien dat dat wat is?
Plaats reactie