als je -->> HIER <-- klikt zie je hoe je t heel gemakkelijk zelf kan doen ( bij een Rover 200 dan) maar zal verder weinig verschil opleveren bij een Rover 400 denk ik
Groeten, Gerald.
bij een mg zs of rover 45 zit dit gedeelte aan de motorkap vast.
ik heb het nog niet goed bekeken, maar zal niet zoveel werk moeten zijn om dit los te halen.
ik zou ook best een grill willen plaatsen van een nieuwe type mg.
mischien is het verschil niet zo heel groot, maar wel wat mooier.
RVS gaas is loeiduur. Ik heb het er zelf wel achter, maar dat kwam doordat ik iemand ken die bij een gaasweverij werkte. Deze firma maakte alle gaas voor de Britse automarkt, dus ik kon uitzoeken. het is de Bentleyversie geworden. Zelfde maaswijdte en weefpatroon als de MG, maar iets dikker gaas.
Ik geloof dat de officiele prijs iets van 250 euri de vierkante meter is.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
bam schreef:
Ik heb nog genoeg om ook achter de nummerplaat nog gaas te maken, maar dan moet even de bumper los. (ik wacht even op hogere temperaturen.
Da's maf....bij mij zit achter de nummerplaat wel gaas.....dacht dat dat standaard was?
ik heb nog een tip voor je als je toch nog rvs erachter wil.
koop een {schade}grill van een mg zs mk1.
en zet het gaas over.
of kijk op mgf.nl daar kan je rvs gaas los op maat kopen.
voor je grill en onderkant in je bumper komt dit op 95 euro.
en voor de grill van de zs kijk eens op e-bay , ikzelf heb er daar al verschillende gekocht waaronder die van die van de zs mk1.
ze hangen hier mooi aan de muur.
{ ja ik hoor jullie al zeggen , die is gek. maar wel een mg.rovergek}