Het zal Remco ook weer niet zijn
Nou, als je het echt zo graag wilt weten:
De pasvorm van mijn huidige airbag van de 200mk3 is niet zoals die van een ZR/25 in mijn huidige stuur. De randen waar de airbag overheen hoort te vallen zijn zichtbaar. Op dit moment zit de airbag er 'dieper' in. Valt niet op als je het niet weet...Remco...
maar is wel weer het puntje op de i
Dat verschil in airbag schijnt wel eenvoudig aan te passen te zijn. Mike Perrin van mg-rover.org heeft daar als het goed is eens een tutorial van gemaakt.
En Ja, er is ook een gele plug.. Of het echt boeit weet ik niet, de plug van gordelspanners was bij mij namelijk te vervangen door de snoer van de ZR, zonder enig probleem.. Het lijkt me niet dat er intern veel verschil zit in het systeem.. Eerder met bouwperiode ofzo te maken denk ik...
De airbag is dus te klein. Niet te groot. Een airbag van een R25/ZR is ietsjes groter dan die van een 200. Dus bijsnijden zou alleen helpen als er idd iets bij zou komen :P
jan_dakpan schreef:De airbag is dus te klein. Niet te groot. Een airbag van een R25/ZR is ietsjes groter dan die van een 200. Dus bijsnijden zou alleen helpen als er idd iets bij zou komen :P