uitlaat civic
uitlaat civic
ben alweer toe aan een nieuwe uitlaat, maar nu zag ik dat de einddemper van een civic (op het oog i.i.g.) gelijk is aan die van een rover 200. klopt dit?
en is de rest van het systeem ook gelijk? dat scheelt weer een hoop zoek en paswerk.
en is de rest van het systeem ook gelijk? dat scheelt weer een hoop zoek en paswerk.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
je moet toch echt vertellen wat voor auto je hebt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Ik weet iig dat het spruitstuk (incl. lambda) en de kat van een Concerto (en een CRX 1.6 16v van '88-91) exact hetzelfde is als mijn 216GTi, want die hebben dezelfde D16A-motor, maar er zijn zoveel verschillende types 200's
De meesten hebben een 1.4 K-series onder de kap en dit past absoluut niet op Honda onderdelen zonder aanpassingen)... Dus zeg idd eens wat welk type je hebt

De meesten hebben een 1.4 K-series onder de kap en dit past absoluut niet op Honda onderdelen zonder aanpassingen)... Dus zeg idd eens wat welk type je hebt

-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Re: uitlaat civic
kijk anders ff op www.nmparts.nlspeedfreax schreef:ben alweer toe aan een nieuwe uitlaat, maar nu zag ik dat de einddemper van een civic (op het oog i.i.g.) gelijk is aan die van een rover 200. klopt dit?
dit is al vaker langs gekomen, maar ik herhaal het nogmaals een keer.
deze man maakt uitlaten op wens en maat.
als jij een uitlaat neemt die gelijk is aan dat wat je nu heb zal de prijs best meevallen.
dan weet je zeker dat je uitlaat past.
het is geheel van RVS, dus geen omkijken meer aan>
geeft een leuk geluidje mee (en als je daar niet van houd kan ie dat ook weg laten)
en het ziet er gelikt uit :P
prijs verschil tussen een gewone uitlaat en een RVS geval zal niet zo heel groot zijn.