Ik heb dus na een tijdje zoeken het toch gevonden!
Het worden EBC Remschijven

En green stuff remblokken denk dat het volgende week wel binnen is
en dan monteren en dan komt er zeker een pic hier testaan!
Groetjes,
Danny
'Rover' heeft nog een setje te koop voor schijven achterop een R 200...DannyRover200 schreef:Beste Roverrijders!
Ik
en nog een vraag schijf remmen achter heb dat veel nut ? moet er geen nieuwe leiding of iets lopen of kan ik die standaard gewoon gebruiken??
of blokkeren me achter wielen sneller omdat het schijven dan zijn??
moet ik wat afstellen??
hahahaha zo veel vragen en zo weinig tijd![]()
Danny
OMG Bijna alle MK3 hebben massieve schijven voor. zelfs mijn mk3 turboPipmastah216GTi schreef: Gelukkig heb ik al 4 schijven, muahaha![]()
@ edgecrusher: Massieve voorschijven? Bijna alle voorschijven zijn geventileerd. De ventilatie zit hem niet in de gaten (boring) maar in de holte tussen de schijven (deze zijn dus aan de voorkant bijna nooit massief)...
Klopt ja ... nog steeds tekoop.Gerald-17 schreef: 'Rover' heeft nog een setje te koop voor schijven achterop een R 200...
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=6783
Ik weet heus wel waar ik het over heb hoor...@ edgecrusher: Massieve voorschijven? Bijna alle voorschijven zijn geventileerd. De ventilatie zit hem niet in de gaten (boring) maar in de holte tussen de schijven (deze zijn dus aan de voorkant bijna nooit massief)...
Je weet ongetwijfeld waar je het over hebtEdgecrusher schreef: Ik weet heus wel waar ik het over heb hoor...
Zelfs mijn moeders A4 (1.6) heeft massieve schijven voor (en achter)
Mijn 214 heeft wel geventileerde schijven voor en massieve achter.