Spuiten onderdelen blauwe coupe
Spuiten onderdelen blauwe coupe
Hallo,
Zijn er hier op het forum misschin meer mensen die plannen hebben om het een en ander te laten spuiten? Wellicht is het goedkoper om gezamelijk wat te doen..
Ik woon zelf in Arnhem
mzzls
Boy
Zijn er hier op het forum misschin meer mensen die plannen hebben om het een en ander te laten spuiten? Wellicht is het goedkoper om gezamelijk wat te doen..
Ik woon zelf in Arnhem
mzzls
Boy
Hehe
Ik ook. Mijn motorkap en zijpaneel zijn geen porem. Het is net of 'ie op sommige plekken roos heeft...
Maar om nu de hele auto opnieuw te laten spuiten.... Dat gaat een dure grap worden
Laatst bij iemand nagevraagd.. Die gast wilde er 1200 euro voor hebben. Dat gaat dus mooi niet door. Ik zorg liever dat 'ie eerst technisch 100% in orde is.
Maar vraag voor de zekerheid eens wat het kost om de motorkap te laten doen... Ben wel benieuwd.

Maar om nu de hele auto opnieuw te laten spuiten.... Dat gaat een dure grap worden

Laatst bij iemand nagevraagd.. Die gast wilde er 1200 euro voor hebben. Dat gaat dus mooi niet door. Ik zorg liever dat 'ie eerst technisch 100% in orde is.

Maar vraag voor de zekerheid eens wat het kost om de motorkap te laten doen... Ben wel benieuwd.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Haahahah lekker doen in Polen
ewn dan over een jaar kijken hoe ie er uit ziet
Auto zelf gedemonteerd dus deurgrpen snorlijsten er af zonder v en a bumper
reken ik met een collega van me samen 800 euro incl. bumpers 1000
voor uni en mica zelfde kleur allen buiten zijde
auto is dan voorzien van lichte parkeerschades en krassen
schade's worden extra berekend d.w.z voorscherm uitdeuken,strak maken, roest d.wz. plaatje inlassen etc etc)
Dd weet wel wat een werk er in zit om een wagen over te blazen

ewn dan over een jaar kijken hoe ie er uit ziet
Auto zelf gedemonteerd dus deurgrpen snorlijsten er af zonder v en a bumper
reken ik met een collega van me samen 800 euro incl. bumpers 1000
voor uni en mica zelfde kleur allen buiten zijde
auto is dan voorzien van lichte parkeerschades en krassen
schade's worden extra berekend d.w.z voorscherm uitdeuken,strak maken, roest d.wz. plaatje inlassen etc etc)
Dd weet wel wat een werk er in zit om een wagen over te blazen

- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Aha... Dus ik kan alleen m'n hele auto (excl. de bumpers) opnieuw laten spuiten.Robert-220TC schreef:In principe doen we alleen overspuiters
Kleine dingen is niet interresant
omdat we daar geen eens op wat kunnen verdienen
moeten voor dat bedrag (wat er dan afgesproken is)
Spuitcabine huren,werkplek huren lak kopen blanke lak kopen grondlak en spuiten huren
Als ik dat laat doen samen met het deukje in het linker voorscherm + roestplekje op het bestuurdersportier: wa-kost-da-dan?
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Pool: Mag ik dan nu als het u belieft wat water?
MGR: Is mijn voorscherm al klaar?
MGR: Is mijn voorscherm al klaar?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- Moderator
- Contacteer:
Nâh ... op zich zou het niet zo slecht uitkomen op dit moment.
De tank, zijkappen, kuipje, kont en spatborden van m'n motor moeten nog gespoten worden
En daar er iets meer aan het motorblok gaat gebeuren wordt het budget voor het spuiten wat kleiner
cheers,
Dennis
De tank, zijkappen, kuipje, kont en spatborden van m'n motor moeten nog gespoten worden

En daar er iets meer aan het motorblok gaat gebeuren wordt het budget voor het spuiten wat kleiner

cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
jaja www.mg-roverpool.nl krijg je dan
hmm mag ook wel ff hier komen, dan mag ie mijn bumperproject, mijn roestplek en mijn coupé paneel wel ff in orde maken
hmm mag ook wel ff hier komen, dan mag ie mijn bumperproject, mijn roestplek en mijn coupé paneel wel ff in orde maken