Beste MG bestuurders,
Ik heb sinds januari 2005 een MGF (bj.2001) en ben er zeer blij mee, en rij er dus al een tijdje mee.
Enkelt afgelopen maandag moest ik naar antwerpen voor mijn werk en aangekomen bij de grens overgang ging mijn olie metertje opeens raar doen van de 60 graden naar de 140 door naar de 170 en weer terug blablabla. Ik die dag lekker gewerkt en s'avonds mijn auto daar op de zaak neergezet omdat ik met een collega mee reed naar het hotel.
Volgende dag s'avonds terug naar NL en het metertje begon eigenlijk na zo'n 15 minuten weer raar te doen, na zo'n 25 minuten was het over en tot aan amsterdam helemaal weer goed tot het daar weer begon.
En wanneer ik nu me auto start begint die eigenlijk meteen gek te doen het lijkt wel zo'n metertje van een versterker hahah die op de muziek mee gaat.
De auto doet het verder helemaal perfect helemaal nergens problemen mee, het lijkt wel of de sensor het niet meer goed doet.
Nou heb ik er zelf allemaal weinig verstand van dus ik hoop dat iemand me hier misschien wat info kan geven wat het kan zijn en hoe ik het weer kan oplossen omdat de auto over een kleine 2 maanden in de verkoop gaat (wegens auto van de zaak)
Alvast bedankt.
Gr
ANdy
Olie Metertje
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
onder uitlaatpoort nr1 

Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!