Help! Liefst dit jaar nog

Plaats reactie
MGDan
MG-R Fanatic

Help! Liefst dit jaar nog

Bericht door MGDan »

Ik zoek de maat van de bevestiging van de remklauw op een ZR/ZS.
Wie heeft er een beetje energie/tijd over om zijn stuur helemaal om te draaien en de afstand tussen de bouten even op te meten?
Laatst gewijzigd door MGDan op di dec 27, 2005 11:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.
MGDan
MG-R Fanatic

Bericht door MGDan »

Heeft niemand hier een ZS180 /ZR160? Of weet niemand wat ik bedoel?

Ik ben hier toch op het juiste forum :?: of niet....toen het over mijn Honda ging waren de reakties niet aan te slepen :?
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

jammer maar ik heb er geen, als je maten wilt van een brm kank je helpen. en diegene die één hebben zien er misschien tegenop om in dit koude weer hun remmen te gaan demonteren ;).
weten/kunnen ze dit in de garage niet, eventueel staat er wel een zr/zs waar je zelf es kan bij kijken.
MG ZR S1800
MGDan
MG-R Fanatic

Bericht door MGDan »

Frekkel schreef:jammer maar ik heb er geen, als je maten wilt van een brm kank je helpen. en diegene die één hebben zien er misschien tegenop om in dit koude weer hun remmen te gaan demonteren ;).
weten/kunnen ze dit in de garage niet, eventueel staat er wel een zr/zs waar je zelf es kan bij kijken.
Demonteren??? De maat kun je gewoon opnemen zonder iets te demonteren. :D Idd maar eens kijken of er wat staat bij een garage in de buurt.
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

MGDan schreef: Demonteren??? De maat kun je gewoon opnemen zonder iets te demonteren. :D Idd maar eens kijken of er wat staat bij een garage in de buurt.
maar met te demonteren gaat het ook ;)
MG ZR S1800
Plaats reactie