Pagina 1 van 1
Roestgaten in m'n subframe... ;)
Geplaatst: di dec 20, 2005 8:52 pm
door Pipmastah216GTi
Hey hi,
Mijn stabilisatorstand aan de voorkant is van onder op twee plaatsen nogal verroest.. Nu kan ik hem bij mijn plaatselijke garage laten lassen voor 90 euro. Is dat duur? Het zijn zeg maar 2 gaten ten grote van 2 euro munten. Ik wil er wel iets aan laten doen voordat hij helemaal doorbuigt of zoiets

Geplaatst: di dec 20, 2005 9:00 pm
door tummeke
Koop een nieuwe bij V Noort voor dat geld!

Geplaatst: di dec 20, 2005 9:15 pm
door Mark16v
bedoel je niet het subframe? dat was bij mij namelijk ook, heb ik dicht laten lassen.
is een vaak voorkoment punt op de 200 MK2.
Geplaatst: di dec 20, 2005 9:19 pm
door Pipmastah216GTi
Mark16v schreef:bedoel je niet het subframe? dat was bij mij namelijk ook, heb ik dicht laten lassen.
is een vaak voorkoment punt op de 200 MK2.
Ja, idd.. foutje, het subframe. Hoeveel koste dat dichtlassen? Ik vind 90 eu nl. nogal veel geld...
Geplaatst: wo dec 21, 2005 12:51 am
door Mark16v
mij heeft het niks gekost (connecties :P) maar 90 eu vind ik wel veel ja... zou meer aan 25 eu ofzo denken.
Geplaatst: wo dec 21, 2005 1:22 am
door Pipmastah216GTi
Ja, leek mij ook nogal duur...
Ik laat het daarom gewoon door een maat van me fixen ipv. die naaigarage
Ik heb trouwens net die katvervanger (+8pk

) eronder laten zetten, Mark. Bevalt prima! Ik heb meer trekkracht (en wheelspin) onder en bovenin. Bovendien geeft de uitlaat een iets zwaardere roffel. Niet zo'n irritant scherp geluid zoals m'n 114 (was alleen een rechte pijp), omdat in deze katvervanger (van een CRX) ook een soort dempertje inzit.
Wat me trouwens wel opvalt, is dat die D16A8 (of eigenlijk D16A9 nu) in de middentoerenregionen (zo tussen de 3500 en zo'n 4200) echt een soort van dal heeft qua trekkracht. Onderin is 'ie behoorlijk soepel en bovenin (vanaf de 4700 tot de 6500 toeren ongeveer) gaat 'ie als een raket... Is dat normaal dat 'ie in het midden een soort "gat" heeft?