Roestgaten in m'n subframe... ;)

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Pipmastah216GTi

Roestgaten in m'n subframe... ;)

Bericht door Pipmastah216GTi »

Hey hi,

Mijn stabilisatorstand aan de voorkant is van onder op twee plaatsen nogal verroest.. Nu kan ik hem bij mijn plaatselijke garage laten lassen voor 90 euro. Is dat duur? Het zijn zeg maar 2 gaten ten grote van 2 euro munten. Ik wil er wel iets aan laten doen voordat hij helemaal doorbuigt of zoiets :shock:
Laatst gewijzigd door Pipmastah216GTi op wo dec 21, 2005 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
tummeke

Bericht door tummeke »

Koop een nieuwe bij V Noort voor dat geld! :shock:
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

bedoel je niet het subframe? dat was bij mij namelijk ook, heb ik dicht laten lassen.

is een vaak voorkoment punt op de 200 MK2.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Pipmastah216GTi

Mark16v schreef:bedoel je niet het subframe? dat was bij mij namelijk ook, heb ik dicht laten lassen.

is een vaak voorkoment punt op de 200 MK2.
Ja, idd.. foutje, het subframe. Hoeveel koste dat dichtlassen? Ik vind 90 eu nl. nogal veel geld...
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

mij heeft het niks gekost (connecties :P) maar 90 eu vind ik wel veel ja... zou meer aan 25 eu ofzo denken.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Pipmastah216GTi

Ja, leek mij ook nogal duur...
Ik laat het daarom gewoon door een maat van me fixen ipv. die naaigarage ;)

Ik heb trouwens net die katvervanger (+8pk :twisted: ) eronder laten zetten, Mark. Bevalt prima! Ik heb meer trekkracht (en wheelspin) onder en bovenin. Bovendien geeft de uitlaat een iets zwaardere roffel. Niet zo'n irritant scherp geluid zoals m'n 114 (was alleen een rechte pijp), omdat in deze katvervanger (van een CRX) ook een soort dempertje inzit.

Wat me trouwens wel opvalt, is dat die D16A8 (of eigenlijk D16A9 nu) in de middentoerenregionen (zo tussen de 3500 en zo'n 4200) echt een soort van dal heeft qua trekkracht. Onderin is 'ie behoorlijk soepel en bovenin (vanaf de 4700 tot de 6500 toeren ongeveer) gaat 'ie als een raket... Is dat normaal dat 'ie in het midden een soort "gat" heeft?
Plaats reactie