Halloooo mensen! Ben echt op zoek naar een verlagingsset voor mijn coupé, zoals julliej al in een eerder topic van me hebben kunnen lezen.. Na een tip van een mede coupérijder kwam ik op het merk G-max..
Ik vraag me af of enigen op dit forum al ervaring hebben met dit merk..?? Dit omdat de prijs ZO laag is..dat je bijna denkt van:..dat breekt doormidden :P
Magoeeed..voor rond de 200 euri heb je een complete set, (dempers + veren), jullie meningen/ervaringen graag
ehm, 200 pond zul je bedoelen, en dat is 300 euro.
maargoed, ik heb een VMAXX (europese afdeling van GMAX) set eronder en hoewel de rij-eigenschappen wel goed zijn is de verlaging niet ideaal, de mijn is welgeteld 25mm gezakt.
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Mark16v schreef:
maargoed, ik heb een VMAXX (europese afdeling van GMAX) set eronder en hoewel de rij-eigenschappen wel goed zijn is de verlaging niet ideaal, de mijn is welgeteld 25mm gezakt.
Over verlagen gesproken, Mark... Heb je dat oude verlagingssetje nog liggen? Ben nl. wel geinteresseerd if so. Zou ik dan mijn huidige standaard schokdempers kunnen gebruiken daarmee of gaan ze dan opeens (nog meer) slijten?
Dan is dit een zeer serieuze optie. Ik twijfel tussen deze waarmee ik een goeie verlaging haal of standaard MG ZR veren die weinig verlagen, maar een betere comfort houden.