Afstandbediening rover 618
Afstandbediening rover 618
Ik heb een rover 618si uit 1997, en sinds vandaag doet de AB het niet meer, als ik op de knopjes druk zie ik wel het rode/groene ledje branden. Als ik de deur met de sleutel dicht doe gaat het alarm wel aan.
Waar zou ik naar kunnen kijken?
Waar zou ik naar kunnen kijken?
Vorige week bij de 75 nieuwe batterij in de ab gedaan, maar ik moet binnen een straal van een meter zijn, anders doet hij het niet hoor. Lag dus niet aan de batterij.
www.r75.info
heeft nog en tip....
www.r75.info
heeft nog en tip....
Centrale deurvergrendeling 618i
Ik heb op het moment het zelfde probleem.
De centrale deur vergrendeling van mijn rover 618i werkt opeens niet met de afstandsbediening wel met de sleutel.
De handzender heeft ook 2 knoppen.
De batterij vervangen, volgens instuctieboekje gehandeld maar werkt nog steeds niet..
Kan ik het ergens opnieuw laten inlezen?
Ik heb wel een barcode wat op de kastje van de alarm en bij de moeder sleutel is geplakt.
Deze codes zijn identiek.
Kan iemand mij informatie geven?
Vriendelijk bedankt.
De centrale deur vergrendeling van mijn rover 618i werkt opeens niet met de afstandsbediening wel met de sleutel.
De handzender heeft ook 2 knoppen.
De batterij vervangen, volgens instuctieboekje gehandeld maar werkt nog steeds niet..
Kan ik het ergens opnieuw laten inlezen?
Ik heb wel een barcode wat op de kastje van de alarm en bij de moeder sleutel is geplakt.
Deze codes zijn identiek.
Kan iemand mij informatie geven?
Vriendelijk bedankt.
Hallo Roverbende,
Een bekend probleem en (nog) geen oplossing.
Volgens mijn ex-dealer is het niet mogelijk om bij een 600 de ab opnieuw in te lezen, wat trouwens wel bij en 200, 25, 400, 45 en 75 mogelijk is.
Het enige wat volgens de ex-dealer mischien werkt is om het geheel te vervangen, zender ontvanger en alarmsysteem. Dit vindt ik zelf een vreemd en duur verhaal.
Inmiddels ben ik eraan gewend om de auto met de sleutel te openen.
Als iemand wel een oplossing heeft dan hoor ik het ook graag.
Succes,
ViP.
Een bekend probleem en (nog) geen oplossing.
Volgens mijn ex-dealer is het niet mogelijk om bij een 600 de ab opnieuw in te lezen, wat trouwens wel bij en 200, 25, 400, 45 en 75 mogelijk is.
Het enige wat volgens de ex-dealer mischien werkt is om het geheel te vervangen, zender ontvanger en alarmsysteem. Dit vindt ik zelf een vreemd en duur verhaal.
Inmiddels ben ik eraan gewend om de auto met de sleutel te openen.
Als iemand wel een oplossing heeft dan hoor ik het ook graag.
Succes,
ViP.