Benzine pomp?

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Sonnema

Benzine pomp?

Bericht door Sonnema »

Hallo

Mijn benzine pomp maakt een gillend geluid :?

In de garage zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen, heb 1 van jullie dat probleem misschien ook? Hij doet het verder prima.
En als ik er een andere in hangt, moet je hem dan afstellen????????

Gr Sonnem@@@@@ 8)
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hya,

Die van m'n 400 maak een hoog zoemend geluid ...
.. Roverdealer zegt dat ie ermee moet leren leven :lol:

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Sonnema

Bericht door Sonnema »

Oke bedankt, dan laat ik het ook maar lekker zitten. :)

Zijn wel leukere dingen om te kopen ipv een benzine pomp

Sonnem@@@@ 8)
gekske

Bericht door gekske »

Is niet zo duur hoor een benzine pomp en je hoeft ook niets af te stellen succes met de overstmming van het gillend geluid
tummeke

Bericht door tummeke »

niet zo duur?

2 WFX101010 Pump-fuel-unit assembly fuel tank - with sender unit 1 141,85.00

En dat is in Pond.. Dus och, daar kun je toch een leuke armsteun voor kopen bijvoorbeeld ;)
gekske

Bericht door gekske »

Ja maar je kunt hem waarschijnlijk ook gewoon bij de automaterialen handel halen merkloze (of gewoon bosch) dat kan ik ook voor mijn mg midget en die is nog iets ouder :D maar goed iig hoef je er niets voor af te stellen en stilstand door een niet werkende pomp is ook niet leuk :mrgreen:
Sonnema

Bericht door Sonnema »

zal even kijken, als ik hem voor een mooi prijsje kan krijgen doe ik het wel, anders jou tip kan ik ook goed gebruiken bedankt :lol:

Sonnem@@@@@@ 8)
tummeke

Bericht door tummeke »

Ik zou toch zeker liever voor een orginele benzinepomp gaan.. Zoals je zegt, stil komen te staan door een benzinepomp is niks :P

Nou moet je bij oudere auto's vaak wel op ander spul over, maar voor de nieuwere Rovers is dat gelukkig nog niet nodig.. Ik zweer toch echt bij origineel spul, tenzij ik weet dat het voor dat onderdeel niet uit maakt.. Zo bestaan er bij bepaalde merken problemen die voortkomen uit een Niet origineel Oliefilter...

En zoals sonnema weet heb ik trouwens nog een goede pomp liggen..
Sonnema

Bericht door Sonnema »

zal je wel een pb sturen tom, komen we overeen met de prijs ;)

Het is niet zo dat stil kom te staan, alleen het geluid vind ik minder :mrgreen:

Sonnem@@@@@ 8)
Plaats reactie