aantal vraagjes voor het tunen.....

214 216 218 220 25
Plaats reactie
sandermuller

aantal vraagjes voor het tunen.....

Bericht door sandermuller »

Medeforummers ik heb een aantal vraagjes:

1.Waar kan ik een custom uitlaatsysteem laten maken voor minder dan bij uitlaten.com (EPS, ik heb het al eens gelezen maar kon het niet meer vinden)

2. Weet iemand een dealer waar ik voor mijn rovert 214 losse onderdelen kan halen in de buurt van Rotterdam/capelle a/d ijssel (mijn aanjager knop is mol!)

3. Ik lees veel over 16 inch, 17 inch en grotere velgen. Wat behoud het rijcomfort nou echt een beetje qua grote van de velg aangezien mijn vriendin niet zit te wachten op schuivers met slechter weer e.d. (ik ook niet)

4. Is het mogelijk om de startblokkering/alarm te schakelen met centrale deurvergrendeling en zo ja met welke?

5. De distributieriem en spanrollers moet binnen een jaar vervangen worden!.. kost dat ongeveer?

6. iemand een goede tutorial/beschrijving voor het plaatsen van een hood air intake (ik vind alleen wat op andere fora en dat is allemaal half half)

bedankt alvast voor de reacties :)
Järv
Moderator
Contacteer:

Re: aantal vraagjes voor het tunen.....

Bericht door Järv »

1. Atec tuning in Ridderkerk)

2. Van Noort (banner onder op pagina)

3. Ik heb het gevoel dat alles is verbeterd toen ik van de standaard velgen over ging op 17"

en 4, 5 en 6 zijn voor iemand andersom te beantwoorden ...... ;)
You can go fast ... but I can go anywhere.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

4. Dat is toch standaard al het geval? Zodra je de afstandbediening gebruikt van de CV, gaat toch direct het alarm en de startonderbreking erop?

5. De onderdelen zelf zo'n 75 euro + arbeidsloon(uurtje of 2 denk ik). Totaal ergens tussen 150 en 200 euro(hang me hier niet aan op a.u.b.)

6. Voor iemand anders.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
sandermuller

[quote="118GTR"]4. Dat is toch standaard al het geval? Zodra je de afstandbediening gebruikt van de CV, gaat toch direct het alarm en de startonderbreking erop?

jawel, maar ik wil centrale deurvergrendeling dat heb ik nu nog niet..... is dit mogelijk? (sorry als ik onduidelijk was)
tummeke

Bericht door tummeke »

Die zit normaal ook gewoon erop hoor.. Heb nog nooit een nieuw type 200 gezien waarbij dat niet zo was..
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

tummeke schreef:Die zit normaal ook gewoon erop hoor.. Heb nog nooit een nieuw type 200 gezien waarbij dat niet zo was..
Niet op een 214i.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
sandermuller

Striker schreef: Niet op een 214i.
dus een kwestie van een si donor vinden?.. :shock: :D
Wows

Bericht door Wows »

Hi,

1. Jeroentje.nl te Haaren (nabij Tilburg)

4. CV is achteraf in te bouwen, maar wil je dan het standaard van Rover of kies je voor een alarm met cv.

5. Distributie vervangen is veelal verschillend van prijs. Dit ligt veel aan het garagebedrijf.

Succes .

Sven
tummeke

Bericht door tummeke »

Ik heb nog CDL motoren en de complete deurdraadbomen nog liggen van mijn SI..

Maar weet niet of de alarm unit het al aan kan of dat je ook die moet vervangen bijvoorbeeld?
sandermuller

Wows schreef:Hi,

4. CV is achteraf in te bouwen, maar wil je dan het standaard van Rover of kies je voor een alarm met cv.

Sven
het liefste gewoon standaard ,m aar een goed alternatief zonder 100 en euro's kosten is ook een optie.

dank allen
challenge
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door challenge »

voor je uitlaat kan je naar nm-parts in noordwijkerhout.

die buigt rvs uitlaten zoals jij dat wil.
en flink goedkoper als eps

en hij verstaat zn vak goed ;)
Plaats reactie