Me verwarming werkt niet meer stand 1,2,3en4 geen koude maar ook geen warme lucht meer, alleen een briesje als je wat harder gaat rijden.
heb alle zegeringen nagekeken (onder motor en onder stuur) allemaal o.k
ook niet aan me kachelweerstand ook nagekeken.
(als ik een klap op me dashbord geen dan brand het lampje van me mistlampen niet op de dashbord)
is er misschien iets aan me bekabeling, heb wel aan me navigatie gewerkt die dag, sinds me kachel niet meer werkt moest de puls hebben daarvoor moest ik me cockpit eruit halen maar alles heb ik weer netjes terug geplaats
weet iemand raad?
mvg
probleempje
Re: probleempje
Aswin schreef:Me verwarming werkt niet meer stand 1,2,3en4 geen koude maar ook geen warme lucht meer, alleen een briesje als je wat harder gaat rijden.
heb alle zegeringen nagekeken (onder motor en onder stuur) allemaal o.k
ook niet aan me kachelweerstand ook nagekeken.
(als ik een klap op me dashbord geen dan brand het lampje van me mistlampen niet op de dashbord)
is er misschien iets aan me bekabeling, heb wel aan me navigatie gewerkt die dag, sinds me kachel niet meer werkt moest de puls hebben daarvoor moest ik me cockpit eruit halen maar alles heb ik weer netjes terug geplaats
weet iemand raad?
mvg
wel koelvloeiistof genoeg?
Sta je temp.meter op H of gewoon in het midden?
probleempje
koelvloeistof is ok pijl staat netjes in het midden
heb wel vorige week me koelvloeistof gewisseld omdat er blauw spul in zad en en mg-rover gaat er van dat oranje spul in
wat heeft de koelvloeistof er mee te maken?
mvg
heb wel vorige week me koelvloeistof gewisseld omdat er blauw spul in zad en en mg-rover gaat er van dat oranje spul in
wat heeft de koelvloeistof er mee te maken?
mvg
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
de Topicstarter krijgt ook geen koude lucht dus ik denk dat de koelvloeistof en/of de temperatuur daarvan het probleem niet kan zijn.
Het is duidelijk dat de ventilator niet draait en dat kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. O.a. de schakelaar zelf, bedrading, ventilator zelf.
Het is duidelijk dat de ventilator niet draait en dat kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. O.a. de schakelaar zelf, bedrading, ventilator zelf.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!