ik heb op mijn deur heel iets lak dat is afgebladerd.
Kan ik dat bijspuiten, is dat slim?
Ik heb toevallig een spuitbus nog liggen in de goede kleur en wil even weten of ik dat zo kan doen want dan doe ik dat gewoon.
Hoop op een snel antwoord, het is nu nog mooi weer.
bijspuiten?
kan het wel nu dan?morris schreef:Als je het in de openlucht wilt doen dan is de temperatuur en de lucht vochtigheid iig niet ideaal meer om tot een mooi resultaat te komen, echter zou ik het wel behandelen tegen (verdere) corrosie ivm de aan komende winter periode
en hoe verder behandelen, waarmee?
-
- MG-R Fanatic
Om het goed tedoen zul je moeten schuren,gronden,lakken en afwerken.vdwaldennis schreef: kan het wel nu dan?
en hoe verder behandelen, waarmee?
Daar tussen zitten de droog tijden etc. dus red je het niet in 1 dag en aangezien het s'avonds koud en vochtig is.
Om het te beschermen tegen corrosie kun je nu los zittende lak zover mogenlijk er af halen, wat schuren en behandelen met zinkspray of menie tot straks weer betere tijden aan breken.
Let wel op dat je zinkspray/menie gebruikt waar je later overheen lakken etc.
Roverloos
oke thanx voor je infomorris schreef: Om het goed tedoen zul je moeten schuren,gronden,lakken en afwerken.
Daar tussen zitten de droog tijden etc. dus red je het niet in 1 dag en aangezien het s'avonds koud en vochtig is.
Om het te beschermen tegen corrosie kun je nu los zittende lak zover mogenlijk er af halen, wat schuren en behandelen met zinkspray of menie tot straks weer betere tijden aan breken.
Let wel op dat je zinkspray/menie gebruikt waar je later overheen lakken etc.