Montage is heel eenvoudig: bekleding wegtrekken, 4 moeren losdraaien, beugels van de veerpootbrug plaatsen, moeren weer vast en de brug plaatsen. Deze kan met de hand vastgezet worden, dus geen gedoe met gereedschap.
Ik ben net meteen even een testritje wezen maken en ik moet zeggen dat ik er erg van onder de indruk was.
Waar de auto vroeger nogal last van onderstuur had, gaat hij nu strak de bocht door.
Wanneer de limiet bereikt is, doet de achterkant van de auto een stapje opzij (waar voorheen de neus van de auto de buitenkant van de bocht opzocht), maar dit is heel eenvoudig te op te vangen.
Ik had verwacht dat de auto veel harder aan zou voelen en de auto veel stuiteriger zou worden, maar dit blijkt juist niet het geval te zijn: doordat het koetswerk minder rolt geven bulten in de weg minder harde klappen.
De veerpootbrug:

Ik moet nog gaten maken in de binnenbekleding, zodat de brug daar netjes doorheen steekt, maar het werd al te donker buiten. Dat komt dus een andere keer en dan zal ik ook meteen wat betere foto's maken.