schokdempers

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Rover 200

schokdempers

Bericht door Rover 200 »

Ik moet binnenkort nieuwe schokdempers hebben rondom, iemand enig idee wat dat me gaat kosten?

groeten Rover 200
gekske

Bericht door gekske »

Afhankelijk van wat je wil verlagen verhogen orgineel? en ga je het zelf doen of bij kwick-fit ;) hoe zwaarder de auto des te duurder de schokbreker de mijne kostte 330 incl 30% vrienden korting
theedge

Bericht door theedge »

Ik heb 2 maand terug mijn voorste schokbrekers vervangen door monroe Reflex. bevallen goed en kosten 90 euro per stuk.
tummeke

Bericht door tummeke »

Ik heb mijn 200 schokdempers straks over.. maar 55d gelopen dus als het goed is in goede staat..

Die zijn wat mij betreft beschikbaar voor overname, mocht je dat interessant vinden..

Eventueel ook nog ZR160 dempers en veren beschikbaar.. Moet alleen even kijken in welke staat de voorste 2 zijn.. Achterste zijn sowieso goed..
Rover 200

Bericht door Rover 200 »

Ik heb mijn 200 schokdempers straks over.. maar 55d gelopen dus als het goed is in goede staat..

Die zijn wat mij betreft beschikbaar voor overname, mocht je dat interessant vinden..

Eventueel ook nog ZR160 dempers en veren beschikbaar.. Moet alleen even kijken in welke staat de voorste 2 zijn.. Achterste zijn sowieso goed..
ik heb wel interesse in de dempers, zeker de dempers van de 160. Welke ga je zelf gebruiken?
Laat het even weten in welke staat de voorste dempers zijn.

groeten Benjamin (rover 200)
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Er staan tegenwoordig regelmatig nieuwe ZR160 dempers + veren op Ebay.co.uk. Incl verzenden komt dat op zo'n 380 euro.

Zie hier.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie