Ik moet binnenkort nieuwe schokdempers hebben rondom, iemand enig idee wat dat me gaat kosten?
groeten Rover 200
schokdempers
Ik heb mijn 200 schokdempers straks over.. maar 55d gelopen dus als het goed is in goede staat..
Die zijn wat mij betreft beschikbaar voor overname, mocht je dat interessant vinden..
Eventueel ook nog ZR160 dempers en veren beschikbaar.. Moet alleen even kijken in welke staat de voorste 2 zijn.. Achterste zijn sowieso goed..
Die zijn wat mij betreft beschikbaar voor overname, mocht je dat interessant vinden..
Eventueel ook nog ZR160 dempers en veren beschikbaar.. Moet alleen even kijken in welke staat de voorste 2 zijn.. Achterste zijn sowieso goed..
ik heb wel interesse in de dempers, zeker de dempers van de 160. Welke ga je zelf gebruiken?Ik heb mijn 200 schokdempers straks over.. maar 55d gelopen dus als het goed is in goede staat..
Laat het even weten in welke staat de voorste dempers zijn.
groeten Benjamin (rover 200)