Tot nog toe wordt er bij het praten over een veerpootbrug alleen maar aan de voorzijde gedacht.
Maar..... de achterzijde van de auto is minstens zo flexibel als de voorzijde, dus zou een brug voor de achterzijde ook geen goed idee zijn?
Een stijvere achterkant zorgt ervoor dat de auto beter door bochten gaat (met één wiel van de grond is mogelijk

Ik heb contact met iemand die een RVS brug voor de achterste veerpoten van een mk3 200/25/ZR heeft ontwikkeld. En niet zomaar één, maar één die binnen 20 seconden zonder gereedschap verwijderd/gemonteerd kan worden. Wel zo handig als je een paar kratjes bier of een kinderwagen wilt meenemen

Als er hier mensen geïnteresseerd zijn in zo'n brug, laat het me dan even weten (richtprijs is rond de 150 euro, een exactere prijs zal ik binnenkort kunnen geven, oa afhankelijk van het aantal dat ik bestel).


Ik heb geen foto waarbij de brug is gemonteerd, maar puur voor 't idee (dit is dus NIET de hierboven genoemde brug) :
