't zit niet mee....

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Trevor

't zit niet mee....

Bericht door Trevor »

Het begint er bijna op te lijken dat het me niet gegunt is om in een rover te rijden... sinds ik hem heb is er nogal het 1 en ander stuk gegaan...

Gister is er iemand waarschijnlijk met inparkeren tegen mijn auto aangereden en heeft een fikse deuk en een aantal krassen op mijn rechter voorscherm aangebracht (boven wiel). Ik ben er niet bijgeweest, en zo komt het dus ook dat ik het niet op verzekering kan verhalen.

Ben vanochtend bij schadeherstel bedrijf geweest, reparatie komt zo ongveer op 500 euro. Erg jammer, want dat heb ik niet. Heb bij Van noort ge-informeerd of ze daar toevallig een voorscherm hadden, ze hebben er genoeg maar niet in de juiste kleur.

Weet iemand een locatie waar ik goede kans heb een voorscherm in Tahiti Blue (jrj) te scoren? Als het echt niet lukt haal ik er wel 1 bij van noord en laat die in de goede kleur spuiten, is toch weer flink goedkoper dan deze uit laten deuken, ze vragen namelijk maar 25 euro voor een 2e hands. Maar hoe goedkoper hoe beter :lol:
tummeke

Bericht door tummeke »

welke kleur is dat ook alweer?

wie weet heb ik straks wel een blauwe VI te pakken, kun jij daar mooi wat delen van gebruiken..

Enne, er is een fonds voor zulke schade.. Die vergoed het dan als er geen aanwijsbare dader is, maar dan moet je geloof ik wel getuigen hebben die gezien hebben dat je bij het terugkomen schade had..
Trevor

Bericht door Trevor »

Tahiti Blue is wat de naam al zo'n beetje zegt, donker blauw. Als jij inderdaad een blauwe VI te pakken hebt, hoor ik het graag.

Getuigen vinden zal niet meevallen, hij heeft een paar dagen daar gestaan, zou dus niet weten wanneer het gebeurt is, helaas.
pieterrademakers

Bericht door pieterrademakers »

Waarborgfonds, altijd even proberen!
Trevor

Bericht door Trevor »

Zo, ik ben net even bij alacar autoschade geweest ( http://www.alacar.nl ) om te informeren wat ik kwijt ben als ik de schade wil later repareren.

Als ik alles door hen laat doen, kost het me inculsief uitdeuken, spuiten en BTW 347 euro.

Als ik daarentegen zelf een nieuw voorscherm koop, die monteer en voorbewerk, kost het me bij hen nogmaar zo'n 80 euro inclusief BTW. Een imitatie voorscherm komt inclusief BTW en vrachtkosten op 50 euro. Dan ben ik dus voor 130 euro klaar.

Het lijkt me dus duidelijk dat ik voor de 2e optie ga. (De)monteren van een voorscherm lijkt me niet zo heel moeilijk, of wel dan?

(Ben ook al een hoop sloperijen afgeweest, maar nergens een intact voorscherm, laat staan al in de goede kleur :()
tummeke

Bericht door tummeke »

Oh, das nog een hele nette prijs dan!

Enne, ik weet ook niet wie al die rovers en MG's aan de voorkant in elkaar rijdt! Ben ook altijd nog op zoek naar een complete voorkant van een ZR, maar de schade zit ALTIJD voor :(
Trevor

Bericht door Trevor »

Wat is een nette prijs, de 1e of de 2e?

Ja, balen he! zoals iemand anders op dit forum ook al eens vroeg "Zijn de remmen van Rover zo slecht, dat ze altijd aan de voorkant in de kreukels liggen?" :D :D

Mijn eerste prijsopgaaf die ik liet doen bij een bedrijf mij in de buurt kwam op ruim 500 euro, dus dat scheelt nogal. (ik heb daar niet gevraagd wat het zou kosten als ik er zelf een nieuw scherm in zet)
Plaats reactie