Welke uitlaat ????
Welke uitlaat ????
Hallo iedereen,
Hier ben ik terug met een lastige vraag.
Graag zou ik een nieuwe uitlaat plaatsen onder mijn rover25 (bwj 2000).
Als ik opzoekingen doe voor een uitlaat stoot ik altijd op hetzelfde probleem en dat is dat ik geen sportuitlaat vind ervoor.
Soms vind ik ene, maar die is dan superduur !!!!!
Hier (België) mogen we enkel en alleen gekeurde einduitlaten steken.
Ik denk dus bijvoorbeeld een uitlaat van raceland niet.
Kan me iemand helpen aub .....????? (rover 1.4 i twincam bwj 2000)
alvast merci e gasten ( en meiskes natuurlijk)[/img][/url]
Hier ben ik terug met een lastige vraag.
Graag zou ik een nieuwe uitlaat plaatsen onder mijn rover25 (bwj 2000).
Als ik opzoekingen doe voor een uitlaat stoot ik altijd op hetzelfde probleem en dat is dat ik geen sportuitlaat vind ervoor.
Soms vind ik ene, maar die is dan superduur !!!!!
Hier (België) mogen we enkel en alleen gekeurde einduitlaten steken.
Ik denk dus bijvoorbeeld een uitlaat van raceland niet.
Kan me iemand helpen aub .....????? (rover 1.4 i twincam bwj 2000)
alvast merci e gasten ( en meiskes natuurlijk)[/img][/url]
ik heb een carbonnen einddemper van Rage-racing steken. Is niet legaal maar is zo gemaakt dat je originele einddemper er zeeeer makkelijk terug op aan te sluiten is voor de keuring.
Kan zijn dat ik deze uitlaat korterlings wegdoe,moest je interesse hebben kan je me altijd pm'en. Maakt een echt rally geluid en dit ook bij mij 1400.
greeetz
Kan zijn dat ik deze uitlaat korterlings wegdoe,moest je interesse hebben kan je me altijd pm'en. Maakt een echt rally geluid en dit ook bij mij 1400.
greeetz
-
- Moderator
- Contacteer:
??? Duur ???Frekkel schreef:dus werkt atec met skytune?? dan kan ik maar één ding zeggen: dure smeerlappen
ik ben 690,- kwijt voor mijn systeem.
Dat is bocht vóór kat aanpassen en dan van kat naar achteren een heel nieuw stuk op maat incl. tussenpot en einddemper en ophangpunten in RVS.
Bij de roverdealer ben je niet veel minder kwijt voor een standaard voorgefabriekt setje wat na verloop van tijd wél wegrot.
In de periode dat ik de grijze GSi had was ik bijna 690,- alleen al kwijt aan wegrottende eindpotten ... en wat er nu onder m'n 418 zit (het org. 1.6 systeem) is nou ook niet echt superkwaliteit.
Dus ben je niet in de war met een ander bedrijf??
cheers,
Dennis

Laatst gewijzigd door Järv op za aug 27, 2005 12:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
You can go fast ... but I can go anywhere.