Spiegels ZR
- Striker
- MG-R Freak
Nee, valt mee. Het boren van de gaten is een nauwkeurig werkje, maar wel eenvoudig. Wanneer je de vorm van de spiegel en de plek van de schroeven overtrekt op een stuk papier, kan je dit makkelijk als mal gebruiken voor het boren. De bedrading (als je elektrische spiegels hebt tenminste) is even puzzelen, maar ook dat moet wel lukken.
denk dat ik er binnenkort ook aan ga.. kreeg net vandaag een mooie aanbieding om een setje handmatige ZR spiegels meegeleverd te krijgen voor 50 euro..
En die custom spiegels die ik eigenlijk wilde blijken helaas toch niet zo mooi op een rover te staan.. staan ook zo lelijk schuin omhoog zoals je zo vaak ziet.. dusss, misschien moest ik dat maar eens doen

En die custom spiegels die ik eigenlijk wilde blijken helaas toch niet zo mooi op een rover te staan.. staan ook zo lelijk schuin omhoog zoals je zo vaak ziet.. dusss, misschien moest ik dat maar eens doen

Nou, ik ben net eens aan het klussen gegaan om die zr spiegels erop te zetten. Maar het wil niet erg vlotten. Gaten boren enzo is niet zo'n probleem, maar krijg de bedrading niet goed.
Ik heb van beide spiegels (oude en ZR) de plugjes eraf gehaald en heb die van de oude op die van de ZR gezet. Ik kom er nu dus alleen niet uit welk draadje ik waar moet steken. Iemand dit al eerder gedaan die het me kan vertellen??
Ik heb van beide spiegels (oude en ZR) de plugjes eraf gehaald en heb die van de oude op die van de ZR gezet. Ik kom er nu dus alleen niet uit welk draadje ik waar moet steken. Iemand dit al eerder gedaan die het me kan vertellen??
In het electrische schema staat prima omschreven welke kleuren wat doen. Dan is het alleen nog vaststellen wat de spiegels doen bij welke aansluiting. Kleuren links en rechts verschillen van elkaar. Peter(3) heeft me de schema's gegeven. Niet te lang iets "proberen", want dan kan je van alles gaan smelten (of branden).
PS. M3 look spiegels bevallen me uitstekend en geven me veel beter zicht dan de standaard (of ZR) uitvoering. Bovendien zitten ze steviger aan de auto en de spiegel trilt veel minder.
PS. M3 look spiegels bevallen me uitstekend en geven me veel beter zicht dan de standaard (of ZR) uitvoering. Bovendien zitten ze steviger aan de auto en de spiegel trilt veel minder.