Eindelijk dan foto's

214 216 218 220 25
doomster

Eindelijk dan foto's

Bericht door doomster »

Zo was mijn auto dus eerst.
AfbeeldingAfbeelding
En toen ben ik maar zelf wat gaan spuiten om het wat mooier temaken.
Dus hier wat foto's van mijn eigen spuit kunsten.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
En heb ook maar meteen een nieuwe set neon led's gekocht want had 1 buis kapot gereden in scheveningen was met mijn onderkant op een hoge stoep geklapt en toen was daar een harde klap en dat was dus mijn lengte buis van mijn neon led.
en wou nog een voor in de breedte voor in mijn grill dus heb ik hier ook nog wat foto's van s'avonds.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding.
Het heeft dus wel ff geduurt voor ik het door had hier maar het is me dan eindelijk gelukt.
Nou nog die emblemen weg hallen aan de achterzijde en mijn bumper die zwarte lijsten onderaan spuiten in het zilver.
En dan wachten op trevor hoe zijn spoiler er uit ziet en bij deze kan jij zien hoe de lijsten zijn geworden ik vind het wel geslaagt.
Heb trouwens mijn hele handgreep gedaan en niet alleen het klepje vond dit mooier staan had eerst alleen het klepje gedaan.
Laatst gewijzigd door doomster op di aug 09, 2005 11:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

ziet er mooi uit!!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
doomster

Bericht door doomster »

Dankje ben er zelf ook best wel blij mee eigenlijk :lol:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Netjes hoor 8).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Trevor

Bericht door Trevor »

Ziet er goed uit joh! Ik ga zondag / maandag weer aan de bak, en naar aanleiding van jouw foto's ga ook ik de deurgrepen en de lijsten maar doen. Je kunt dus ook zo ongeveer maandag een foto verwachten van hoe het eruit ziet met zilveren spoiler.

Moet je alwelzeggen dat ik het zonde vind van dat lelijke ding op je tankklep... Als ik uit je vraag op mijn topic begrijp dat je je rover emblemen van de achterkant gehaald heb, zou ik dat op je tankklep er ook vanaf trekken :D Maarja, dat ben ik he.
doomster

Bericht door doomster »

Tja van mijn meisie gehad dus dat ligt een beetje gevoelig he
Trevor

Bericht door Trevor »

Excuus he, dan heb ik niets gezegd :oops:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De lijm van de sticker kan natuurlijk altijd spontaan loslaten :fiew: :lol:.
Afbeelding

HoRiZoN

Bericht door HoRiZoN »

ja wat dan ook , ik zou snel een excuus zoeken om die sticker ervanaf te halen want dit zorgt er voor dat zo een prachtige rover direct zich tot een laag niveau plaatst. :D

mooi spuitwerk, mooi idee van de kleuren, alleen da stuk tussen de ruiten is minder, maar hierbuiten wel heel mooi resultaat :D
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

jah best wel stoer eigenlijk zo in het donker maar ik zou misschien es proberen om wat ander ijzer vanonder te steken... zoals bijv. bij ' te koop' een setje mooie velgen?

Groeten, Gerald.
doomster

Bericht door doomster »

tja dat ken ook natuurlijk.
ik denk volgende maand of de maand daarna dat ik dan zeker wel nieuwe velgen er onder leggen van oz-racing 17" met toyo proxus banden.
[img][img]http://img357.imageshack.us/img357/8176 ... 7fa.th.jpg[/img][/img]
Trevor

Bericht door Trevor »

Hey! Dat is maf. Als ik zo naar de foto's kijk van jouw en mijn auto, heeft 1 van ons 2en de spiegels er verkeerd om op staan. De bovenkant van de spiegel loopt iets boller dan de onderkant (of andersom) Wat bij jou onder zit, zit bij mij boven. Ik weet toch zeker dat ik ze er na het spuiten weer zo heb opgezet als dat ik ze eraf gehaald heb...Heb jij ze er ook af gehaald?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Lijkt me dat ze bij jou verkeerd om zitten, Trevor.
Afbeelding

doomster

Bericht door doomster »

ja dat denk ik ook dan want ik heb ze er niet af gehaald ik heb het afgeplakt met dat witte schilders tape.
Dus die van jou zitten er dan denk ik verkeerd op ja
Trevor

Bericht door Trevor »

Yup, ik ben ook eens wat verder wezen kijken naar andere foto's op dit forum. Kwam tot dezelfde conclussie. Ik ben er toch echt zeker van dat ik ze er net zo heb op gezet als dat ze eraf kwamen. Kennelijk zijn ze er al eens eerder vanaf geweest bij vorige eigenaar :? :?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Trevor schreef:Kennelijk zijn ze er al eens eerder vanaf geweest bij vorige eigenaar :? :?
Afbeelding :mrgreen:
Zou ik ook zeggen ;)
Afbeelding

Plaats reactie