rover kraakt
rover kraakt
Beste gasten,
Ik ben nieuw hier en heb dus wat vraagjes.
1. Mijn rover kraakt heel erg, vooral bij bochten of over hobbels.
Het geluid komt van achter. Zelf vind ik het bestwel irritant...graag tips hoe ik dit kan oplossen.
2. Daarnaast ben ik mijn sleutel kwijt voor mijn slotbouten, wat moet ik doen? wat is wijsheid?
3. Om de distibutieriem te los te krijgen moet je een speciaal gereedschap hebben, om een speciaal veer, dat tegen de spanrol zit te ontspannen. Weet iemand hoe ik aan zo een gereedschapje kan komen? Het is een lange bout ofzo..
Graag jullie hulp svp.
Groetjes, Bouras
1. Mijn rover kraakt heel erg, vooral bij bochten of over hobbels.
Het geluid komt van achter. Zelf vind ik het bestwel irritant...graag tips hoe ik dit kan oplossen.
2. Daarnaast ben ik mijn sleutel kwijt voor mijn slotbouten, wat moet ik doen? wat is wijsheid?
3. Om de distibutieriem te los te krijgen moet je een speciaal gereedschap hebben, om een speciaal veer, dat tegen de spanrol zit te ontspannen. Weet iemand hoe ik aan zo een gereedschapje kan komen? Het is een lange bout ofzo..
Graag jullie hulp svp.
Groetjes, Bouras
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
1: smeren neem ik aan, onmogenlijk te zeggen omdat "geluid van achter" redelijk vaag is.
2: Nieuwe bouten kopen, en op je gemak met een staalbeitel de oude eraf tikken. Niet iets wat je wil doen als je echt een lekke band hebt op de snelweg dus trek er een middagje vooruit.
3: Niet zelf doen, die dingen moeten getimed worden. Doe het verkeerd en je hebt voor honderden als niet duizenden euro's motor-schade. En je klinkt niet als een sleutelaar en het is behoorlijk wat werk waar veel mis kan gaan.
2: Nieuwe bouten kopen, en op je gemak met een staalbeitel de oude eraf tikken. Niet iets wat je wil doen als je echt een lekke band hebt op de snelweg dus trek er een middagje vooruit.
3: Niet zelf doen, die dingen moeten getimed worden. Doe het verkeerd en je hebt voor honderden als niet duizenden euro's motor-schade. En je klinkt niet als een sleutelaar en het is behoorlijk wat werk waar veel mis kan gaan.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
Re: rover kraakt
mijn mg ookbouras schreef:Beste gasten,
1. Mijn rover kraakt heel erg

Weet je nog wel het merk of heb je het doosje nog?2. Daarnaast ben ik mijn sleutel kwijt voor mijn slotbouten, wat moet ik doen? wat is wijsheid?
Anders gewoon even naar een grote bandenzaak gaan.
Zij kunnen een dop bestellen.
Anders heb je er ook speciale setjes voor.
(moet je als het ware een zelftapper erin boren en als die erin zit kun je daarmee de bout losdraaien, schijnt

Re: rover kraakt
Als het de originele zijn kun je gewoon een "sleutel" bestellen kost geloof ik 10 euro, dan staat op de bout een a , b of c geloof ik.bouras schreef:Beste gasten,
Graag jullie hulp svp.
Groetjes, Bouras
En anders dop 17 erop rammen liefs 12 kant en dan losdraaien.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII